subiashop@gmail.com

09142244372

سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

مبلمان اداری ، خرید انواع مبلمان به قیمت فوق العاده

در این قسمت از فروشگاه سوبیا ، انواع مبلمان اداری بر حسب نیاز مشتریان ارائه شده است .

شما میتوانید با بررسی محصولات ، اقدام به خرید مبلمان اداری به قیمت بسیار مناسب نمایید .

تمامی محصولات که توسط این فروشگاه عرضه میشوند ، از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار میباشند.

 

قیمت و خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری

مبلمان اداری طیف وسیعی از محصولات مختلف را شامل می شود .

به کلیه لوازم و تجهیزاتی که برای دیزاین و استفاده در مکان های اداری و همچنین مکان های تجاری و عمومی به کار می رود مبلمان اداری گفته می شود .

محصولاتی مانند انواع میز ، صندلی ، کمد ، پارتیشن ، کانتر ، فایل ، قفسه و سایر وسایل در این گونه محیط ها استفاده می شود .

مبلمان اداری می تواند برای یک فروشگاه یا مکان عمومی استفاده شود .

اما این محصولات اکثراً در اداره جات و شرکت های مختلف کاربرد دارند .

هر مکانی بر حسب خصوصیات و همچنین حوزه فعالیت ، نیاز به نوع خاصی از مبلمان اداری دارد .

فروشگاه اینترنتی سوبیا عرضه کننده انواع مختلف مبلمان اداری می باشد .

شما می توانید در این فروشگاه انواع مختلف صندلی و همچنین مبلمان مهمان .

مناسب برای مکان های تجاری و اداری را مشاهده کنید .

تنوع محصولات این فروشگاه موجب می شود که بتوانید انتخاب های بیشتری داشته باشید .

هر روز به تعداد و تنوع مبلمان اداری اضافه می‌شود .

تولیدی های مختلفی در طراحی و ساخت مبلمان اداری فعالیت دارند .

گستردگی تنوع مبلمان اداری موجب به وجود آمدن تولیدی های زیادی شده است .

با یک جستجوی ساده در اینترنت یا محیط شهری . می توانید به راحتی گستردگی و تنوع مبلمان اداری را متوجه شوید .

مزیت های مبلمان اداری

مزیت های مبلمان اداری

همانگونه که گفته شد مکان های اداری و تجاری مختلف بر حسب نوع فعالیت ، نوع بخصوصی از مبلمان اداری را نیاز دارند .

به همین دلیل نمی‌توان یک مبلمان اداری واحد را برای تمامی مکان ها استفاده کرد .

مبلمان اداری باید به گونه ای انتخاب شود که بیشترین کاربرد را داشته باشد .

البته در کنار کاربردی بودن باید از زیبایی مناسبی نیز برخوردار باشد .

مبلمان اداری می تواند به نوعی اعتبار کسب و کار شما نیز به حساب بیاید .

چیدمان وسایل مختلف در محیط کاری شما به طور مستقیم بر روی مشتری تاثیر می گذارد .

در واقع شما با چیدمان و استفاده از وسایل مختلف پرستیژ و سطح کاری خود را مشخص می کنید .

البته انتخاب وسایل برای مکان تجاری یا اداری باید به گونه ای باشد که افراد یا کارکنان به هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند .

گاهی اوقات کارکنان بیش از ۱۰ ساعت در روز را در این مکان سپری می‌کنند .

پس باید راحتی کارکنان یکی از ملاک های شما برای انتخاب ، مبلمان اداری مناسب باشد .

میز اداری

یکی از مهمترین وسیله ها برای مکان های اداری و تجاری میز اداری می باشد .

میزهای اداری دارای طرح و همچنین کاربردهای متنوعی هستند .

همچنین ابعاد این محصولات بسیار متغیر و متفاوت می باشد .

نوع کاربری که میخواهید از این میز داشته باشید در انتخاب نوع آن بسیار تاثیر گذار می باشد .

یکی از پرکاربرد ترین میزهای اداری میز مدیریت می باشد .

میز مدیریت گاهی اوقات می‌تواند بسیار گرانقیمت و لوکس باشد .

همچنین این میز ها دارای بیشترین تنوع طرح و سایز دربین میز های اداری می باشند .

میز کارمندی به لحاظ شکل ظاهری ، شباهت زیادی به میز مدیریت دارد ، با این تفاوت که دارای زیبایی کمتری می باشد اما در عین حال میز کارمندی بسیار کاربردی تر می باشد .

میز کنفرانس ، میز کار گروهی ، کانتر یا پیشخوان از جمله میزهای اداری می باشند .

صندلی اداری

صندلی های اداری به لحاظ کاربرد به دو دسته تقسیم می شوند .

دسته اول صندلی هایی که توسط کارکنان و کارمندان استفاده می شوند .

دسته دوم صندلی هایی که برای مشتریان و ارباب وجود در نظر گرفته می شود .

هر کدام از این صندلی ها دارای ویژگیهای مخصوصی هستند .

صندلی هایی که برای کارکنان در نظر گرفته می شود ، در مکان های اداری معمولاً حالت چرخشی دارند .

این وضعیت باعث راحتی بیشتر کارکنان می شود .

صندلی های اداری بهتر است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند .

اگر صندلی اداری دارای پشتیبان کمر باشد ، می تواند تاثیر زیادی در راحتی افراد داشته باشد .

لبه های صندلی ترجیحاً باید به صورت گرد باشد ، تا مانع گردش خون در پا نشود .

همچنین مشخصات فردی که می‌خواهد از آن استفاده کند ، باید به هنگام خرید صندلی در نظر گرفته شود .

صندلی مشتری یا مبلمان مهمان

نوع دیگری از صندلی های اداری مربوط به مشتری یا ارباب رجوع می باشد .

در بسیاری از ادارات از صندلی های ساده و معمولی برای عرق سوز استفاده می شود .

صندلی های یک برای مشتری در نظر گرفته می شود ، ترجیحاً باید به صورت دسته دار باشد .

همچنین ارتفاع صندلی به گونه‌ای باشد که فرد احساس ناراحتی نکند .

برخی از انواع صندلی های اداری به صورت نیمکت میباشند . نیمکت های دو یا سه نفره که انواع آن را در برخی از ادارات مشاهده می کنید .

اما برخی از مکان های تجاری از مبلمان های مختلف برای میهمانان خود استفاده می کنند .

این مبلمان تا حدود زیادی به مبلمان منزل شبیه هستند .

حتی در برخی مکان ها دقیقا از همان مبلمان های منزل برای مشتریان استفاده می شود .

طراحی و نوع مبلمان در مکان های تجاری متناسب با ابعاد فضا ، و همچنین نوع چیدمان مکان مورد نظر می باشد .

صندلی انتظار

صندلی های انتظار در واقع ساده ترین نوع صندلی اداری میباشند .

برخی از صندلی های انتظار به صورت نیمکت می باشد .

می توانید انواع مختلف آن را در ادارات دولتی مانند بانک مشاهده کنید .

برخی دیگر از صندلی های انتظار به صورت ، صندلی های تکی و متصل به هم می باشند .

به طور کلی صندلی انتظار باید متناسب با ابعاد فضا در نظر گرفته شود .

همچنین در مکانهایی ممکن است افراد برای مدت طولانی بر روی صندلی بنشیند ، حتماً باید به راحتی صندلی انتظار توجه زیادی شود .

صندلی انتظار عمدتاً برای ادارات دولتی کاربرد دارد . یکی دیگر از کاربرد های صندلی انتظار در بیمارستان و مطب دکتر می باشد .

شما میتوانید بر حسب نیاز و سلیقه از صندلی های فلزی و همچنین صندلی های پلاستیکی ، به عنوان صندلی انتظار استفاده کنید .

ویژگی های مبلمان اداری

ویژگی های مبلمان اداری

به طور کلی مبلمان اداری موجب می شود که محیط شما حالت کاربردی پیدا کند .

مبلمان اداری مناسب موجب افزایش بازدهی محیط کاری می شود .

رضایت کارکنان و کارمندان از مبلمان اداری یکی از اصول مهم می باشد .

همچنین زیبایی محیط کار باید در انتخاب مبلمان اداری در نظر گرفته شود .

دقت داشته باشید که به هنگام انتخاب وسایل مختلف ، تا جای ممکن کیفیت را فدای کمیت نکنید .

دقت داشته باشید که وسایل مختلف از متریال های با کیفیت تهیه شده باشد .

انتخاب صندلی و میز هایی با پایه‌های فلزی ، موجب افزایش طول عمر محصول شما خواهد شد .

همچنین دقت داشته باشید که مبلمان شما با محیط هماهنگی داشته باشد .

اگر انتخاب های شما با توجه به در نظر گرفتن این ویژگی ها باشد ، شما میتوانید یک انتخاب کاملا مناسب داشته باشید .

تهیه لیست وسایل مورد نیاز

به دلیل اینکه مبلمان اداری طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود ، قبل از انجام هر کاری ابتدا وسایلی را که نیاز دارید لیست کنید .

لیست کردن وسایل مورد نیاز چند مزیت مهم دارد :

لیست کردن وسایل موجب می‌شود تا بتوانید نیازهایتان را اولویت بندی کنید .

همچنین در مدیریت بودجه تاثیر زیادی خواهد داشت.

مشخص بودن لیست وسایل مورد نیاز برای مکان اداری یا تجاری ، موجب سرعت بخشیدن به روند تهیه و خرید آنها خواهد شد .

لیست شما می تواند شامل وسایل گوناگونی باشد ، که برای خرید آنها باید به مکان های مختلف مراجعه کنید .

در دست داشتن لیست موجود می شود که بدانید ، باید به چه فروشگاه یا تولیدی مراجعه کنید .

اندازه گیری فضا برای خرید مبلمان اداری

اگر بدون در نظر گرفتن ابعاد فضا و محیط خود ، اقدام به خرید وسایل و مبلمان اداری نمایید ، به احتمال زیاد به هنگام چیدمان آنها به مشکلات زیادی برمی خورید .

برای جلوگیری از وقوع این مشکلات و انتخاب محصولات مناسب ، حتماً باید ابعاد فضای خود را به طور کامل مشخص کنید .

همچنین ویژگی و امکانات موجود در فضا را نیز در نظر بگیرید .

طرح کلی خود را به طور ذهنی یا بر روی کاغذ پیاده کنید . این کار موجب می‌شود تا جستجوی هدفمندی داشته باشید .

برای خرید محصولاتی مانند پارتیشن و میز های مختلف ، حتماً باید ابعاد فضا را کاملا مشخص کنید .

مکان دقیق و تقریبی وسایل را از قبل مشخص کنید . تا بتوانید وسایل را مطابق با مکان مورد نظر انتخاب کنید .

قیمت مبلمان اداری

بودجه شما برای خرید انواع مختلف مبلمان اداری هیچ محدودیتی ندارد .

شما میتوانید بر حسب نیاز و همچنین سلیقه خود را میزان بودجه را تعیین کنید .

گاهی اوقات بودجه شما برای خرید وسایل اداری محدود می باشد .

در این صورت باید انتظارات و وسایل مورد نیاز را اولویت بندی کنید .

در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه خواهد شد .

اما برخی اوقات باید بودجه خود را با نیازهایتان متناسب کنید .به این معنی که شما به تمام وسایلی که لیست کرده اید نیاز دارید .

اگر بودجه شما کمتر از میزان مورد نیاز می باشد ، باید آن را افزایش دهید .

هر کدام از وسایل و مبلمان اداری دارای کیفیت و قیمت های مختلفی هستند .

شما تا حدود زیادی می توانید وسایلی متناسب با بودجه خود خریداری کنید .

اما دقت داشته باشید به مقدار هزینه ای که انجام می دهید ، یک محصول با کیفیت خریداری کنید .

برای این موضوع از تولیدی و فروشگاه های معتبر خرید نمایید .

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما به خانواده سوبیا، در خبرنامه ما عضو شوید

درباره سوبیا

راهنمای خرید از سوبیا
راهنمای خرید از سوبیا
راهنمای خرید از سوبیا

هفت روز در هفته، 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس: 09142244372

ایمیل: subiashop@gmail.com

692fd5db

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400

               طراحی سایت توسط سئو کاج

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.