اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی

تاب ریلکسی با کیفیت

تاب ریلکسی خانواده

اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی برای شما بسیار مفید خواهد بود .هر تفریحی اگر به صورت دسته جمعی انجام شود حتماً لذت بیشتری خواهد داشت .
تاپ های ریلکسی نیز به همین گونه میباشند . استفاده از آنها بسیار لذت بخش می باشد. ولی اگر این امکان فراهم شود که بتوان به صورت دسته جمعی از آنها استفاده کرده این یک مزیت فوق‌العاده خواهد بود .
با افزایش روزافزون زندگی های آپارتمانی استفاده از وسایل تفریحی کمی محدودتر شده است .
برخی تفریحات را به هیچ عنوان نمی توان در داخل آپارتمان انجام داد .و برخی دیگر نیز هنگام استفاده در داخل آپارتمان لذت و جذابیت خود را از دست می‌دهند .از این رو تاب ویلایی و فضای باز با ایجاد یک سری تغییرات تبدیل به تابهای ریلکسی شدند .

اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی و هماهنگی با آپارتمان

این محصولات برخلاف بسیاری از وسایل تفریح که برای استفاده در آپارتمان مناسب نیستند و هیچ گونه تناسبی با آپارتمان ندارند ، به خوبی با فضای آپارتمان هماهنگ شده اند .
تابهای ریلکسی نتیجه یک تغییر بسیار مناسب و هوشمندانه می باشند که به خوبی با فضای منزل هماهنگ شده اند و استقبال روزافزونی از این محصولات می شود .
اگر به دنبال خرید یک تاب ریلکسی هستید و همچنین دارای یک خانواده پرجمعیت هستید و یا اصلا خانواده پرجمعیتی ندارید ولی میخواهید به صورت دسته جمعی از یکتا برید کسی استفاده کنید .
اگر فضای نسبتا بزرگی دارید و با مشکل کمبود فضا مواجه نیستید پیشنهاد می کنیم که تابهای ریلکسی خانواده را مورد بررسی قرار دهید . تاب ریلکسی می تواند کاربردی همانند یک صندلی راک داشته باشد .

اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی خانواده

صندلی های ریلکسی خانواده نسبت به صندلی های ریلکسی معمولی به فضای بیشتری نیاز دارند و معمولاً نمی توان آن ها را در اتاق خواب و پذیرایی های معمولی قرارداد .
این نوع صندلی ها به فضایی در حدود ۲۰ متر مربع و ارتفاعی در حدود ۳ متر نیاز دارند .
برای راه اندازی این محصولات به یک سالن پذیرایی بزرگ نیاز دارید و یا می توانید آنها را در سالن ورزشی خود راه اندازی کنید .
همچنین تابهای ریلکسی خانواده قابلیت این را دارند که در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرند و در واقع بیشتر افراد این محصولات را در حیاط خلوت خود مورد استفاده قرار می دهند .

بیشتر تابهای ریلکسی با استفاده از مکرومه بافی تولید می شوند  .

ویژگی تابهای ریلکسی خانواده

تابهای ریلکسی خانواده فضای نسبتا بزرگی را برای تفریح و استراحت در اختیار شما قرار می دهند .
شما می توانید به صورت دو یا سه نفره بر روی آنها دراز بکشید و به تفریحات و سرگرمی های متنوع بپردازید .
تابهای ریلکسی یک وسیله عالی برای سرگرمی و تفریح می باشند همچنین شما می توانید یک استراحت شیرین و دلچسب برای آنها داشته باشید .
مطالعه کنید و حتی تلویزیون تماشا کنید و به صورت کلی اوقات خوبی را می توانید بر روی صندلی های ریلکسی سپری کنید .
اما یک ویژگی مهم وجود دارد که تاب های ریلکسی خانواده را از سایر محصولات متمایز می کند .

تاب ریلکسی یکی از بهترین وسایل برای درمان استرس به شمار میرود .

اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی

تمام محصولات و وسایل تفریحی در واقع وسیله ای برای سرگرمی میباشند ولی تابهای ریلکسی خانواده به دلیل فضای بزرگ و نشیمن خوبی که دارند می توانند علاوه بر روی وسیله ای برای تفریح یک مکان عالی برای تفریح باشند .
در واقع به جای اینکه یک وسیله تفریحی باشند با ایجاد محیطی دنج و راحت برای شما مکانی را ایجاد می کنند که شما بتوانید سرگرمی های مختلفی را در آنجا انجام دهید .
در کنار یکدیگر نشسته و به صحبت بپردازید و یا حتی بازی های مختلفی همچون منچ و شطرنج را بر روی آن انجام دهید .
شما حتی می توانید در کنار یکدیگر بر روی آن دراز کشیده و از تماشای یک فیلم زیبا لذت ببرید .

جهت اطلاع از کاربردهای مختلف تاب ریلکسی روی این لینک کلیک کنید .

مقاومت تاب ریلکسی

صندلی های ریلکسی خانواده دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند و شما به راحتی می توانید به صورت سه یا چهار نفره از آنها استفاده کنید بدون این که نگران به وجود آمدن مشکلی باشید .
تولیدی سوبیا به صورت انحصاری و اختصاصی تاپ های ریلکسی خانواده را در ایران تولید می کند .
شما می توانید با مراجعه به سایت سوبیا و همچنین حضور در فروشگاه های سوبیا از محصولات متنوع این تولیدی بازدید کنید .
یک تفریح دورهمی لذت هر تفریحی را چند برابر خواهد کرد و بدون شک یک تجربه عالی و یک خاطره شیرین را برای شما به ارمغان خواهد آورد .
همچنین می توانید بر روی صندلی بسیار بزرگ این محصولات یک خواب نیمروزی دلچسب داشته باشید .

این محصول را می توان در انواع مختلف سبک های دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد .


استفاده از تاب های ریلکسی در کنار سایر محصولات فضای باز

شما می توانید تابهای ریلکسی را با سایر محصولات فضای باز تکمیل کنید و کارایی آنها را افزایش دهید .
یکی از وسایلی که می ‌تواند در کنار تابهای ریلکسی مورد استفاده قرار گیرد و هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ کارایی بسیار عالی می باشد ، صندلی راک می باشد .
صندلی های راک در کنار تاب های ریلکسی در واقع مجموعه کامل و تخصصی از محصولات استراحت می باشند که ترکیب آن ها یک فضای آرام بخش را ایجاد می کند .
سوبیا یک اقدام جالب انجام داده و توانسته برخی صندلی های راک را طراحی کند که طرح آنها دقیقا مطابق طرح تابهای ریلکسی میباشد .

ایجاد هارمونی بین وسایل مختلف

به عنوان مثال صندلی ریلکسی خورشیدی یک طرح بسیار خاص و زیبا می باشد یک صندلی راک دقیقا با همین طرح نیز می‌تواند در کنار خود داشته باشد .
برای افرادی که اهمیت زیادی به زیبایی می دهند و به هارمونی و همخوانی دکوراسیون علاقه زیادی دارند این یک مزیت بسیار عالی می باشد .
اگر از یک تاب ریلکسی در فضای باز استفاده میکنید و فصل سرما در حال نزدیک شدن است ، نیاز نیست که این تفریح خود را تعطیل کنید و یا آن را به داخل منزل انتقال دهید .
شما با استفاده از بخاری فضای باز می توانید محیط بیرونی خود را در فصل سرما نیز قابل استفاده کنید .
استفاده از یک هیتر قارچی در فضای باز قرار دادن یک تاب ریلکسی در کنار آن یک تجربه عالی برای شما خواهد بود که بدون شک لذت زیادی از آن خواهید برد .

اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی و استفاده در فصل زمستان

در فصل زمستان در حیاط و یا باغ خود بر روی یک تاب ریلکسی خانواده و در کنار یک بخاری فضای باز بنشینید و از تماشای طبیعت اطراف لذت ببرید ، و این لذت را با دوستان و عزیزان خود شریک شوید .
همچنین شما می توانید به جای استفاده از هیتر فضای باز از یک آتشدان برای ایجاد گرما استفاده کنید .
مزیت آتشدان نسبت به هیتر فضای نوستالژیک و بسیار رمانتیکی است که برای شما ایجاد می کند .
همچنین آتشدان یک وسیله چند منظوره می باشد که علاوه بر تولید گرما می توانید از آن به عنوان یک باربیکیو نیز استفاده کنید.

به هنگام خرید تاب ریلکسی به دکوراسیون خود توجه کنید

سوبیا دارای بیشترین تنوع تاب ریلکسی در بین تولیدکنندگان این محصول می باشد .
شما انتخاب های بسیار زیادی پیش روی خود دارید .و به راحتی می توانید با هر نوع سلیقه و فضایی که دارید یک محصول عالی انتخاب کنید .
به دلیل اینکه این محصولات تنوع زیادی دارند. از این جهت دست شما کاملاً برای انتخاب باز می باشد .پس میتوانید محصول مورد نظر را با دکوراسیون منزل خود ست کنید .
زمانی که شما انتخاب های محدودی دارید عملا نمی‌توانید در انتخاب محصول مناسب برای تکمیل دکوراسیون خود مانور زیادی بدهید .
شما مجبور هستید از بین چند طرح محدود یکی را به اجبار تهیه کنید. و سعی می کنید که آن محصول تا جای ممکن دکوراسیون شما نزدیک باشد .

تنوع محصولات سوبیا

ولی زمانی که می خواهید از سوبیا خرید کنید این موضوع کاملاً فرق می کند. چون شما حالا طرح های بسیار زیادی پیش روی خود دارید .
به جای اینکه مجبور باشید یک طرح بسیاری از اوقات هیچ همخوانی با دکوراسیون شما ندارد و انتخاب کنید .شما می‌توانید دقیقاً طرحی را که با دکوراسیون شما هماهنگ می باشد را انتخاب کنید .
سوبیا حتی به این موضوع هم راضی نبوده و برای این‌که شما مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشید. این امکان را برای شما فراهم کرده که بیش از ۳۰ رنگ متفاوت برای بافت .و همچنین بیش از ۵۰ نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع را برای تاب ریلکسی خود انتخاب کنید .

اطلاعات کلی در مورد تاب ریلکسی و اهمیت ست کردن

اجازه بدهید در اینجا به یک نکته مهم اشاره کنیم . به هنگام چیدمان دکوراسیون بسیاری از افراد ست کردن را به معنای همرنگ کردن تمام وسایل با یکدیگر می دانند .
این یک باور اشتباه میباشد که در بیشتر مواقع نیز باعث کاهش زیبایی دکوراسیون می‌شود .
ست کردن یعنی ایجاد هارمونی ، به این معنی که شما بتوانید رنگ های مختلف را به صورتی که با همدیگر همخوانی داشته باشند در کنار هم قرار دهید .
در مورد ایجاد هارمونی اصول خاصی وجود ندارد .و شما می توانید بر حسب سلیقه خود این کار را انجام دهید .
گاهی اوقات با قرار دادن رنگهای متضاد در کنار یکدیگر مانند رنگ های سیاه و سفید یک نتیجه عالی به دست می‌آید .
برخی مواقع نیز می توانید رنگ های مکمل را در کنار یکدیگر قرار دهید .

به هنگام خرید تاب ریلکسی قیمتها را مقایسه کنید

به هنگام خرید هر نوع محصولی همیشه سعی کنید قیمت محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید .
قیمت یک محصول همیشه باید دارای تناسبی با کیفیت و همچنین کارایی محصول مورد نظر داشته باشد .
قبل از اینکه خرید را انجام دهید یک یا چند محصول را با توجه به نیاز خود شناسایی کنید .و آنها را با هم مقایسه کنید .
شما می توانید محصولات مورد نظر را از نظر ویژگی های مختلفی همچون اندازه ، طراحی ، مقاومت و همچنین قیمت با هم مقایسه کنید .

سعی کنید از چند جای مختلف قیمت بگیرید و آنها را مقایسه کنید

همیشه اینگونه نیست که ارزان ترین محصول را خریداری کنید .گاهی اوقات شاید یک محصول کمی گران تر باشد .ولی یک یا چند ویژگی بیشتر داشته باشد ارزش هزینه بیشتر را داشته باشد ‌.
در هر صورت این شما هستید که تصمیم نهایی را میگیرید. و انتخاب می کنید که کدام محصول را خریداری کنید .ولی مقایسه قیمت ها شما را در انتخاب بهترین محصول یاری میکند .
برای مقایسه محصولات مختلف و بررسی ویژگی آنها شما نیاز دارید .تا حتماً یک سری اطلاعات در مورد محصول مورد نظر داشته باشید .
پیشنهاد میکنیم همیشه قبل از خرید با صرف کمی زمان مقداری اطلاعات اولیه در مورد محصولی که می‌خواهید خریداری کنید به دست آورید .
برای خرید یک محصول ایده‌آل حتماً باید بدانید که ابتدا محصول ایده آل چه ویژگی هایی دارد .


کارهایی که نباید به هنگام استفاده از تاب ریلکسی انجام دهید

هرچند تاب ریلکسی در واقع یکی از انواع تاب ها می باشد. که برای استفاده در فضای سرپوشیده و محیط های خانگی بهینه سازی شده است .
ولی باید به این نکته توجه داشته باشید .که تابهای ریلکسی دقیقا همان ویژگی های تاب های ویلایی را ندارند .
حرکت تاب های ریلکسی به صورت دورانی می باشد .همچنین میزان حرکت آنها بسیار کمتر از تاب های معمولی می باشد .
به این نکته بسیار مهم دقت کنید که تابهای ریلکسی نیازی به هل دادن ندارند .و در واقع این کار به جای کمک به حرکت آنها بیشتر باعث واژگونی آنها می‌شود .
این محصولات برای تکان های بسیار آرام طراحی شده اند .و اگر تلاش برای تکان های زیاد داشته باشید ممکن است باعث واژگونی شوید و حتی آسیب ببینید .

فشار وارده بر روی تاب ریلکسی نباید زیاد باشد

از پریدن بر روی تاب های آویز جداً خودداری کنید.زیرا این کار باعث وارد شدن فشار بیش از حد می ‌شود .که ممکن است باعث خم شدن پایه و یا پاره شدن زنجیر شود .
با رعایت نکات ایمنی می‌توانید یک تفریح سالم و دلچسب داشته باشید .و یک خاطره زیبا را برای خود و عزیزانتان بسازید .
تابهای ریلکسی برای لم دادن و استراحت کردن طراحی شده اند. و در این حالت تعادل بیشتری خواهند داشت .
سعی کنید به هنگام نشستن بر روی یک تاب آپارتمانی به سمت جلو خم نشوید. و بر روی لبه صندلی ننشینید .
این کار موجب برهم خوردن تعادل صندلی ریلکسی میشود. و موجب می شود تا صندلی شما تعادل خود را از دست داده. و شما نیز به زمین بخورید .
در برخی مواقع این واژگونی می تواند بسیار خطرناک باشد .چون امکان دارد میله تاب ریلکسی بر روی شما بیفتد. و باعث جراحت شما شود .

 تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.