کاربردهای مختلف تاب ریلکسی

آشنایی با کاربردهای مختلف صندلی تابی

کاربردهای مختلف تاب ریلکسی را می توتنید در این مطلب مطالعه کنید . تاب ریلکسی یکی از وسایل تفریحی بسیار محبوب است . شما می توانید یک تاب ویلایی در فضای حیاط یا باغ منزل داشته باشید . همچنین می توانید یک صندلی راک زیبا را در محیط منزل مورد استفاده قرار دهید . اما اگر به دنبال محصولی هستید که ترکیبی از این دو باشد ، تاب ریلکسی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . فروشگاه اینترنتی سوبیا تنوع بالایی از انواع تاب ریلکسی را طراحی و تولید می کند .

کاربردهای مختلف تاب ریلکسی و فضای مناسب

تاب ریلکسی یکی از محصولاتی می باشد که می توانید در بیشتر فضاها ، به راحتی از این محصول استفاده کنید . شما میتوانید تاب ریلکسی را در فضای سرپوشیده و همچنین فضای باز قرار دهید . این محصول می‌تواند ابعاد بسیار کوچکی داشته باشد ، و فضای بسیار کمی را اشغال کند . طرح های معمولی تاب ریلکسی فضایی در حدود یک و نیم متر مربع را اشغال می کنند . این فضا تقریباً در تمام مکان‌ها وجود دارد ، و شما به راحتی می توانید از تاب ریلکسی استفاده کنید . معمولاً بهترین مکان ها برای استفاده از تاب ریلکسی ، اتاق پذیرایی و اتاق خواب می باشد . البته شما زمانی می‌توانید از تاب ریلکسی در اتاق خواب استفاده کنید ، قرار دادن این محصول مانع از استفاده شما از فضای اتاق نشود .گاهی اوقات صندلی ریلکسی را به فضای باز منتقل کرده و در زیر سایبان ویلایی یا در کنار مبلمان ویلایی قرار دهید .

قرار دادن تاب ریلکسی در تراس یا بالکن

یکی دیگر از مکان هایی که برای قرار دادن تاب ریلکسی بسیار مناسب می باشد ، تراس منزل می باشد . قرار دادن تاب ریلکسی در تراس منزل باعث می شود فضای بسیار دلنشینی به وجود آید ، همچنین شما می توانید از نشستن بر روی تاب ریلکسی کاملا لذت ببرید . استفاده از تراس برای قرار دادن تاب ریلکسی ، می تواند یک استراحت کاملاً آرام بخش به شما هدیه دهد . همچنین میتوانید تاب ریلکسی را بر حسب نیاز به مکان دیگری منتقل کنید . وزن پایین و همینطور چند تکه بودن تاب ریلکسی ، جابجایی این محصول را بسیار آسان می کند . که باعث می شود شما بتوانید به راحتی آن را انتقال دهید ، و در جای دیگری مورد استفاده قرار دهید .
برخی از صندلی های ریلکسی دارای ابعاد بزرگ می باشند ، برای قرار دادن آنها به فضای بیشتری نیاز دارید . همینطور بعضی از صندلی های ریلکسی را می‌توانید در فضای باز مورد استفاده قرار دهید . تاب ریلکسی تاثیر بالایی در زیبایی محیط اطراف دارد . مقاله عناصر مهم دکوراسیون داخلی می تواند شما را در طراحی فضای منزل کمک کند .

اجزای مختلف تاب ریلکسی

یک صندلی ریلکسی از اجزا و قسمتهای مختلفی تشکیل شده است ، برای اینکه بتوانید آنها را مونتاژ کنید باید آشنایی کاملی داشته باشید . شما باید قطعات مختلف یک صندلی ریلکسی را به خوبی بشناسید ، تا به هنگام باز و بسته کردن و یا خراب شدن آن با مشکل مواجه نشوید . هر کدام از قسمت‌های مختلف صندلی ریلکسی دارای کارکرد مخصوصی می باشند ، بدون هر کدام از این قطعات کارکرد صندلی ریلکسی ناقص می شود .

برای قرار دادن وسایل خود یک میز عسلی را در کنار تاب ریلکسی قرار دهید .

سبد تاب ریلکسی

اصلی ترین قسمت در تابهای ریلکسی ، قسمت سبد یا همان صندلی تاب می باشد . این قسمت مهمترین بخش یک صندلی ریلکسی می باشد . سبد تاب ریلکسی از یک اسکلت فلزی تشکیل می شود ، که می تواند بر حسب سلیقه و نیاز شما از انواع مختلف طناب ها ، برای بافت آن استفاده شود . همچنین سبد تاب ریلکسی می‌تواند کاملا بدون بافت باشد ، و فقط شامل یک اسکلت فلزی باشد . شما می توانید از رنگ های مختلفی در صندلی تاب ریلکسی استفاده کنید .

پایه تاب ریلکسی

قسمت بعدی پایه تاب ریلکسی می باشد ، که در واقع ستون اصلی تاب ریلکسی می باشد . پایه تعادل صندلی ریلکسی را حفظ می‌کند ، و همچنین وزن وارد شده بر روی صندلی را تحمل می کند . کیفیت و مقاومت پایه تاب ریلکسی بسیار مهم می باشد ، که باید به هنگام خرید تاب ریلکسی به این نکته توجه زیادی داشته باشید . تاب های ریلکسی که در تولیدی سوبیا ساخته می شوند ، می توانند دارای پایه های یک تکه و دو تکه باشند . پایه های دوتکه برای جابجایی و حمل و نقل بسیار مناسب می باشند . همچنین سوبیا در قسمت پایین پایه ها از پیچ های مخصوصی استفاده می کند ، این پیج ها که پیچ تنظیم نام دارند برای حفظ تعادل پایه مهم می باشند . در مکان‌هایی که سطح زمین صاف نیست می توانید از این پیچ های تنظیم استفاده کنید ، و پایه تاب ریلکسی را متعادل کنید .

مطالب مرتبط :

مراحل طراحی دکوراسیون منزل

سبک های دکوراسیون داخلی منزل

 

راههای ارتباطی سوبیا :

شماره تماس : 09142244372

سایت : www.subia.ir

 

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.