انواع مختلف کفش زنانه

انواع کفش زنانه

انواع مختلف کفش زنانه تنوع بسیار بالایی دارند .همه ما حداقل چند کفش مناسب برای تمام فصول داریم و اما نام انواع کفش زنانه را نمی دانیم. مسلما همه ما کفش پامپ ها را در کمد خود داریم .و از این کفش ها برای مهمانی رسمی و جلسه کاری استفاده می‌ کنیم.کفش پامپ ها یک کفش پاشنه بلند به حساب می‌ آید .که پاشنه نازک و کوتاهی دارد. و به همین دلیل نسبت به دیگر کفش های پاشنه بلند راحت تر است. و چون بند و سگک ندارد، استفاده از آن بسیار راحت است. کفش پیپ توو ظاهری شبیه به کفش پامپ ها دارد.اما تفاوت آن در جلو باز بودن کفش و بند دار بودن است. کفش کیتن یا کفش پاشنه سه سانتی پاشنه کوتاه و راحتی دارد .و بیشتر نوجوان ها از این کفش ها استفاده می کنند.

تنوع کیف و کفش موجود در بازار انتخاب های زیادی به شما می دهد .

انواع مختلف کفش زنانه و کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند یا کفش پاشنه ۱۰ سانتی یا stiletto مورد علاقه بسیاری از خانم‌ ها است.زیرا به دلیل پاشنه نازک و ظریف که دارد قد را بلندتر نشان می‌ دهد .و می‌ تواند تکمیل کننده استایل های مهمانی و رسمی باشد. کفش پاشنه تخم مرغی یا کفش cone به دلیل پاشنه کوتاهی که دارد.می‌ تواند برای استفاده روزمره بسیار مناسب باشد. کفش اسپول لوییس یک نوع کفش با پاشنه کمر باریک است .که امروزه طرفدار زیادی ندارد.  همچنین کفش پلت‌ فرم در واقع کفشی با پاشنه ۱۰ سانتی است که در قسمت زیرین کفش یک لژ بزرگ قرار دارد و قد را بلند تر می کند و آسیبی به کمر و پا نمی زند. کفش چانکی ظاهری شبیه به کفش های پلتفرم دارد و پاشنه کفش جانکی مستطیل شکل است و می‌ تواند برای استایل های خیابانی مناسب باشد.

راهنمای استفاده انواع کفش بر اساس مکان استفاده

انواع کفش زنانه در سبک های مدرن و کلاسیک تولید شده اند که هر کدام برای استایل رسمی و غیررسمی و روزانه مناسب هستند. کفش های لژدار یکی از پرطرفدارترین کفش ها در بین بانوان است که پاشنه بلندی دارند، اما پوشیدن کفش های لژ دار آزاردهنده و خسته کننده نیست و برای استایل های تابستانه بسیار مناسب هستند. کفش های پاشنه تخت یا بالرین یکی از کفش های زیبا و پرکاربرد است که باید حداقل یک نمونه از آن در کمد هر خانمی باشد، زیرا یک کفش همه کاره است و با تمام استایل ها سازگاری دارد.

این تنوع در کفش مردانه بسیار کمتر است .

انواع مختلف کفش زنانه و کفش بند دار

کفش بند دار، یک کفش مدل زنانه است که در قسمت جلوی پا بسته می‌ شود و در سبک‌ های لوفر، بالرین، کالج و غیره تولید شده‌ اند که ظاهر زیبا و بی نظیری دارند.  همچنین کفش پارچه ای یکی از انواع کفش های اسپرت به شمار می‌ رود که می‌ تواند یک انتخاب ایده آل برای استفاده روزانه باشد. و کفش ولینگتون یا چاکمه بلند یک انتخاب ایده آل برای فصل زمستان است که با ساقه بلندی که دارد، پا ها را خشک و گرم نگه می دارد. چکمه های پاشنه بلند از لاستیک های ضخیم تولید شده اند. که امکان نفوذ آب و رطوبت در آن ها وجود ندارد و در رنگبندی و مدل های مختلف طراحی شده اند.

کیفیت کفش زنانه ایرانی

این روزها یکی از دغدغه های اکثر خانم های ایرانی برای خرید انواع کفش زنانه این است.که کفش انتخاب شده، کیفیت مناسبی دارد یا خیر. به همین دلیل بسیاری از خانم های ایرانی در خرید کفش تعلل می کنند. کفش های که در ایران تولید می‌ شوند. کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل ممکن است، قیمت کفش های ایرانی قابل توجه باشد. در ایران مانند کشورهای خارجی شرکت‌ هایی با نام پرآوازه وجود دارند که اقدام به تولید کفش های با کیفیت می کنند.اما چون این محصولات در ایران تولید می‌ شود در مقایسه با کفش های خارجی، قیمت ارزان تری دارند. اما قیمت مقرون به صرفه کفش ها نشان از پایین بودن کیفیت کفش های ایرانی نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله انواع کفش را مطالعه نمایید .

انواع مختلف کفش زنانه و تنوع تولیدات ایرانی

شرکت های ایرانی انواع کفش زنانه را با کیفیت بالا با استفاده از متریال ای مرغوب تولید می‌ کنند .که می‌ تواند در برابر کفش های خارجی رقابت کنند. کفش های ایرانی که از برند های شناخته شده تولید شده‌ اند به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند .به کشورهای مختلفی صادر می شوند. در بازار کفش های زنانه با چرم طبیعی را مشاهده می کنید .که کیفیت بالایی دارند.ممکن است در ظاهر فکر کند یک کفش وارداتی است.اما وقتی از فروشنده سوال هایی راجع به کفش می کنید متوجه می شوید که کفش مذکور تولید داخل است، پس ممکن است تعجب کنید و به خودتان بگویید که مگر در ایران کارخانه های وجود دارند که اقدام به تولید کفش باکیفیت کنند.

برخی از این کفش ها بسیار مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی هستند .

جنس و رنگ پرطرفدار انواع کفش زنانه

انواع کفش زنانه از جنس های مختلفی نظیر چرم طبیعی یا چرم صنعتی، پارچه و الیاف های مصنوعی و طبیعی تولید شده‌ اند و بسیاری از کفش های زنانه نام های مطابق با جنس خود دارند. کفش های زنانه زمستانی در مدل های بوت و نیم بوت تولید شده‌ اند که در تولید نیم بوت و بوت یا چکمه از چرم های جیر و چرم های پرزدار مانند اشبالت استفاده شده است تا کاملاً ضد آب و ضد رطوبت باشند و پاها را گرم کنند. کفش های زنانه اسپرت از چرم های طبیعی و مصنوعی و الیاف های طبیعی و خاص تولید شده‌ اند که یک کفش سبک و راحت برای خانم ها باشند.

خانم ها تمایل دارند کفش خود را به همراه کیف زنانه ست کنند .

انواع مختلف کفش زنانه و تنوع رنگ بندی

کفش های زنانه در طیف رنگی گسترده تولید شده‌ اند تا تمام خانم‌ ها بتوانند متناسب با سلیقه خود انتخاب ایده آلی داشته باشند و کفش های زنانه را در رنگ بندی های مشکی و روشن انتخاب کنند. رنگ مشکی رنگ پرطرفدار در بین کفش های زنانه است و اکثر خانم‌ ها برای خرید کفش در ابتدا رنگ مشکی را انتخاب می‌ کنند، در واقع رنگ مشکی و پر طرفدار ترین رنگ های کفش زنانه است. رنگ سفید از دیگر رنگ های محبوب کفش زنانه است که بیشتر کفش های کتانی و اسپرت زنانه در رنگ های سفید تولید می‌ شوند.

 

انتخاب رنگ کفش با توجه به رنگ سال

مسلما همه خانم‌ ها بر اساس رنگ لباس و شال یکی از رنگ بندی کفش زنانه را انتخاب می‌ کنند و از آن جایی که زنان ایرانی علاقه زیادی به استایل و تیپ های تابستانه، زمستانه، پاییزه، بهاره دارند، علاقه‌ مند هستند که مطابق با رنگ سال و رنگ فصل، کفش‌ هایی با طیف رنگی گسترده ای خریداری کنند. معمولا چرم یکی از پرطرفدارترین متریال تولیدی کفش های زنانه در ایران است به خصوص در فصل زمستان بوت های چرمی طرفدارهای زیادی دارند.

انواع مختلف رویه کفش

انواع کفش زنانه از اجزای مختلفی تشکیل شده است.که یکی از تاثیرگذارترین اجزای کفش زنانه، رویه کفش است .که تاثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر کفش می گذارد. یکی از انواع رویه کفش زنانه، چرم طبیعی است .که دوام و استحکام بسیار زیادی دارد. و شما می توانید با خرید یک کفش چرم طبیعی سال‌ ها از آن استفاده کنید. و کیفیت کفش تکانی نخورد. چرم طبیعی به دلیل زیبا بودن و لاکچری بودن همیشه مورد علاقه بسیاری از اشخاص است .و در مدل‌ های چون چرم جیر، ورنی، شرانگ، نبوک و غیره در رویه انواع کفش زنانه استفاده می شود.

رویه کفش میکرو فیبر

میکرو فیبر نوع دیگر از رویه کفش زنانه است که به دلیل فیبر نازکی که دارد، در تولید کفش های سبک استفاده می شود. میکرو فیبر ابریشمی یکی از با کیفیت ترین و گرانترین جنس های رویه کفش است، زیرا در برابر ساییدگی کاملاً مقاوم است و جنسی نرم و لطیف دارد. رویه پی یو یا به اصطلاح چرم مصنوعی، جایگزینی بسیار عالی برای چرم طبیعی است و برای کفش هایی که قیمت پایین تری نسبت به کفش چرم طبیعی دارند استفاده می‌ شود، اما مقاومت این چرم ها در برابر ساییدگی و آب بسیار بالا است. رویه پلاستیکی از دیگر انواع رویه های کفش است که طیف رنگی گسترده ای دارد و کاملا ضد آب هستند و برای افرادی که علاقه مند به طبیعت گردی هستند یک انتخاب ایده آل است.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

انواع مختلف کفش مردانه

تاریخچه کفش مجلسی

انواع مختلف کفش اسپرت

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.