طرح های مختلف کفش اسپرت

انواع مختلف کفش اسپرت

طرح های مختلف کفش اسپرت از گوناگونی بالایی برخوردارند . کفش های اسپرت را می توان محبوب ترین نوع کفش در دنیا دانست . طرح های بسیار متنوعی از این کیف و کفش ها در دنیا وجود دارد . و هر روز تعداد زیادی به طرح‌های آن اضافه می‌شود . تولیدی های متعددی اقدام به تولید این نوع کفش می کنند . انواع مختلف کفش اسپرت می‌تواند برای مصارف روزانه ، پیاده روی ، ورزش آماتور و ورزش حرفه ای تولید شود . شما میتوانید بر حسب نیاز هایی که دارید نوع مخصوصی از آن را خریداری کنید . در خرید کفش اسپرت سلیقه افراد تاثیر زیادی دارد . مخصوصا اگر بخواهید کفش را برای مصارف روزانه خریداری کنید . قیمت کفش اسپرت می‌تواند از حدود ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد . تنوع بی نظیر و باورنکردنی این محصولات در طرح ، سایز و همچنین قیمت . موجب این محبوبیت در تمام دنیا شده است .

توجه به ویژگی کفش های اسپرت

اگر شما نیز در دسته افراد بی شماری هستید که از انواع مختلف کفش اسپرت استفاده میکنید . یکی از نکاتی که باید به هنگام خرید در نظر داشته باشید . این است که ویژگی های کفش مورد نظر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید . به عنوان مثال کفش های اسپرت که به صورت ساق بلند می باشند ، به هیچ عنوان برای پیاده روی مناسب نیستند . همانطور که کفش های ساق کوتاه برای استفاده در هوای برفی نامناسب هستند . به همین دلیل باید به هنگام خرید کفش اسپرت ، ویژگی های کفش و همچنین نیازهای خود توجه کنید . شما هم این موضوع را شنیده اید که برخی از افراد می گویند فلان کفش بسیار بی کیفیت است . در بسیاری از اوقات بی‌کیفیت بودن کفش به دلیل استفاده نامناسب می باشد . به این صورت که شما کفش را برای کاربردی که برای آن طراحی نشده است استفاده می کنید . بدیهی است که در این صورت کفش کارایی و طول عمر مناسبی نخواهد داشت .

برای خرید بهترین نوع کفش اسپرت نیاز به اطلاعات اولیه دارید .

انواع مختلف کفش اسپرت

کفش مردانه اسپرت دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که به لحاظ کاربرد و همچنین شکل ظاهری ، می‌توان آنها را دسته بندی کرد . کفش اسپرت به لحاظ کاربرد به پنج دسته اصلی تقسیم می شود . این ۵ دسته شامل کفش روزانه ، کفش پیاده روی ، کفش کوهنوردی ، کفش ورزشی آماتور یا نیمه حرفه ای و کفش ورزشی حرفه ای می شود .
اما اگر بخواهیم به لحاظ شکل ظاهری کفش های اسپرت و دسته بندی کنیم . این محصولات به سه دسته اصلی تقسیم می شوند . سه دسته اصلی عبارتند از : کفش ساق کوتاه ، کفش نیم ساق و همچنین کفش ساق بلند . تقریباً تمام کفش های اسپرت به لحاظ شکل ظاهری در این سه دسته جای می گیرند .

طرح های مختلف کفش اسپرت و کفش اسپرت ساق کوتاه

این نوع کفش در واقع رایج‌ترین نوع کفش های اسپرت می باشد . به لحاظ تنوع نیز انواع کفش های ساق کوتاه دارای بیشترین تنوع می باشند . از ویژگی های بارز این نوع کفش ها وزن پایین آن ها می باشد . کفش اسپرت ساق کوتاه برای استفاده در فصل تابستان کاملا مناسب می باشد . به دلیل اینکه شکل ظاهری آن ها موجب می شود تعرق زیادی در پا به وجود نیاید . اما به دلیل ساق های کوتاه که در این کفش وجود دارد ، استفاده از آن برای مکان های بارانی و همچنین برفی مناسب نیست . همچنین این نوع کفش برای استفاده در فصل زمستان طراحی نشده است . و نمی تواند محافظ خوبی برای پا در برابر سرما باشد .

کاربرد کفش اسپرت ساق کوتاه


به دلیل تنوع بالایی که این نوع کفش دارد . برای کاربردهای مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان مثال انواع مختلفی از کفش های اسپرت ساق کوتاه ، توسط ورزشکاران حرفه ای استفاده می شود . انواع کفش فوتبال ، کفش دو و میدانی ، کفش والیبال تنها نمونه ای از انواع مختلف کفش ساق کوتاه می باشد . که برای ورزش های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد .
نوع دیگری از این کفش ها برای پیاده روی طراحی و تولید می‌شود . این نوع کفش ها دارای وزن پایینی هستند ، اما در عین حال مقاومت زیره آنها بسیار بالا می باشد . برخی از انواع کفش های ساق کوتاه برای کوهنوردی های سبک استفاده می شود . کفش های ساق کوتاه عمدتاً به عنوان کفش های ورزشی شناخته می شوند . که می تواند برای مصارف آماتور یا حرفه‌ای در ورزشهای مختلف طراحی شود .

طرح های مختلف کفش اسپرت و کفش اسپرت نیم ساق

کفش های اسپرت نیم ساق یا همان ساز متوسط دارای تنوع کمتری هستند . این نوع کفش ها عمدتاً برای ورزش خاصی در نظر گرفته نمی شوند . برخی از انواع کفش های کوهستان که به صورت نیم ساق می باشند ، می تواند در طول فصل تابستان برای کوهنوردی استفاده شود . این نوع کفش ها به طور کامل مچ پا را پوشش نمی دهند . شما می توانید کفش های اسپرت نیم ساق را در تمام طول سال بپوشید . اما این نوع کفش ها برای استفاده در فصل زمستان مناسب تر از تابستان میباشند .
کفش های ساق متوسط اغلب دارای ظاهری حجیم می باشند . و همچنین وزن نسبتاً بالایی دارند . این نوع کفش عمدتاً برای استفاده روزمره مناسب می باشد . کفش های نیم ساق برای پیاده روی انتخاب مناسبی نیستند . این طرح ها انتخاب محبوبی برای کفش زنانه به شمار نمی روند .

طرح های مختلف کفش اسپرت و کفش اسپرت ساق بلند


کفشهای اسپرت ساق بلند کمترین میزان تنوع را در بین کفش های اسپرت دارند . این نوع کفش ها نیز همانند کفش های نیم ساق عمدتاً برای استفاده روزمره مناسب هستند . استفاده از این کفش بیشتر در میان نوجوانان و جوانان رایج می باشد . کفش های ساق بلند برای ست کردن با پوشش های مردانه مناسب نیستند . البته منظور از پوشش مردانه در واقع پوشش های رسمی می باشد . البته استفاده از کفشهای اسپرت برای بیشتر پوشش های رسمی مناسب نیست . اما کفش اسپرت ساق بلند معمولاً توسط مردان میانسال و حتی کمی پایین تر استفاده نمی شود .
برخی از انواع کفش های اسپرت ساق بلند برای ورزش های حرفه ای استفاده می شود . کفش های بسکتبال نمونه ای از کفش اسپرت ساق بلند می باشد . کفش ساق بلند می تواند به طور کامل مچ پا را پوشش دهد . به همین دلیل در برخی شرایط کاربرد مناسبی خواهد داشت . همچنین نوع کفش ها مناسب برای فصل زمستان میباشند . استفاده از کفش های ساق بلند برای فصل تابستان رایج نمی باشد .

تنوع کفش مردانه در کفش های اسپرت بسیار بالا می باشد .

نکات مهم به هنگام خرید کفش اسپرت

گزینه های مختلفی وجود دارد که در صورت توجه به آنها ، می توانید خرید مناسب و بهتری داشته باشید . برای خرید یک کفش اسپرت مناسب سعی کنید اندازه پای خود را به صورت دقیق مشخص کنید . البته یک باور غلط وجود دارد که بعد از سنین جوانی اندازه پا را روشن میکند . اندازه پای شما همواره در حال رشد می باشد ، به همین دلیل بهتر است حداقل سالانه یک الی دو بار پای خود را اندازه بگیرید . همچنین در برخی مواقع باید هر دو پای خود را اندازه بگیرید . به دلیل اینکه گاهی اوقات یکی از پاها بزرگتر از پای دیگر می باشد . برای راحتی بیشتر سعی کنید کفش متناسب با پای بزرگتر را خریداری کنید .

شناخت خوبی از وضعیت پاهای خود داشته باشید

هر شخصی در یک حالت خاصی احساس راحتی می کند . این موضوع بستگی به حالت و همچنین انحنای کف پای شما دارد . برای این منظور سعی کنید فرم پاهای خود را به خوبی شناسایی کنید . در صورت داشتن اطلاعات کامل می توانید به هنگام خرید ، از نظرات و همچنین راهنمایی فروشندگان استفاده کنید . به هنگام خرید کفش دقت داشته باشید حداقل ۲ سانت بین شست پا و جلوی کفش فاصله وجود داشته باشد . در صورتی که این فاصله کمتر باشد ، به هنگام استفاده از کفش احساس راحتی نخواهید داشت . اندازه نامناسب کفش موجب می‌شود که زودتر از حد معمول خسته شوید ، و فشار زیادی به پا و همچنین کمر شما وارد شود .

تفاوت کفش پیاده روی و همچنین کفش دویدن

برخی از افراد تصور می‌کنند که کفش های پیاده روی در واقع همان کفش دویدن است . اما باید بگویم که تفاوت زیادی بین این دو نوع کفش وجود دارد . در صورت استفاده طولانی مدت از یک کفش پیاده روی برای دویدن ، اول عمر مفید کف کوتاه مدت خواهد بود . ثانیاً عواقب زیادی برای بدن شما به وجود خواهد آورد .
کفش هایی که مناسب پیاده روی هستند معمولاً سفت تر از کفش های دویدن می باشند . کفش های پیاده روی دارای خشکی بیشتری هستند . اما کفش هایی که مناسب دویدن هستند کاملا نرم و انعطاف پذیر می باشند . این همان نکته‌ای است که بسیاری از افراد در مورد آن اشتباه می کنند . بسیاری از افراد تصور می کنند که کفش های نرم و انعطاف پذیر برای پیاده روی مناسب است . البته می توانید از این کفش ها برای پیاده روی استفاده کنید ، اما مناسب ترین کاربرد آنها برای دویدن می باشد .

انواع مختلف کفش اسپرت را از طریق این لینک مطالعه نمایید .

طرح های مختلف کفش اسپرت و یک باور غلط درباره کفش اسپرت مناسب


برخی از کفش ها بسیار نرم و راحت می باشند ، و دارای وزن بسیار سبک هستند . شما با پوشیدن این کفش ها هیچ وزنی را احساس نمی کنید . مانند این است که بر روی ابرها راه می روید . به باور بسیاری از افراد این نوع کفش کاملا مناسب برای پیاده روی و دویدن می باشد . در حالی که باید بدانید به احتمال زیاد این کفش برای استفاده شما مناسب نیست . کفش هایی که بسیار نرم و بی صدا هستند برای افرادی که دارای پاشنه درد می باشند مناسب است . اما این کفش را برای استفاده افراد معمولی زیاد مناسب نیستند . به همین دلیل هنگام خرید کفش باید اطلاعات کلی در مورد کفش به دست آورید . دانستن این موضوعات سبب می شود تا انتخاب درست و بهتری داشته باشید .

بهترین زمان برای خرید کفش اسپرت

اگر شما هم در دسته افرادی هستید که به صورت حضوری کفش خود را خریداری می کنند . باید بدانید که چه زمانی مناسب ترین زمان برای خرید کفش می باشد . برای این که کفش خریداری شده کاملا مناسب با پای شما باشد ، سعی کنید کفش خود را آخر شب خریداری کنید . به دلیل پیاده روی و فشارهایی که در طول روز به پا وارد می شود . پای شما متورم شده و حجم آن افزایش پیدا می‌کند . اگر کفش شما متناسب با این وضعیت انتخاب نشود ، هر چقدر که به اواخر روز نزدیک می شوید احساس ناراحتی بیشتری خواهید داشت . به همین دلیل بهتر است کفش را به هنگام شب خریداری کنید . به دلیل اینکه پای شما در بزرگترین سایز ممکن می باشد . همچنین دقت داشته باشید که هنگام خرید کفش حتماً از جوراب استفاده کنید . پوشیدن جوراب موجب میشود تا سایز کفش را به درستی انتخاب کنید . حتی الامکان سعی کنید از جوراب های ضخیم تر استفاده کنید . برای این که کفش شما مناسب استفاده در تمام طول سال باشد .

مزیتهای خرید کفش به صورت اینترنتی

امروزه بسیاری از افراد کفش های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند . خرید اینترنتی مزایای زیادی به همراه دارد . به عنوان مثال به هنگام خرید اینترنتی می توانید در مدت زمان کوتاه ، تعداد زیادی محصول و همچنین فروشگاه را مورد بازدید قرار دهید . این موضوع سبب می‌شود تا به میزان زیادی در وقت خود صرفه جویی کنیم . همچنین به دلیل اینکه هزینه های ایاب و ذهاب از بین می رود ، می‌توانید به لحاظ اقتصادی نیز مبلغ قابل توجهی صرفه جویی کنید .
به هنگام خرید اینترنتی کفش ما زمان زیادی برای تصمیم‌گیری در اختیار دارید . می توانید ساعت ها و همچنین این روزها برای تصمیم‌گیری اختصاص دهید . اما باید دقت داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید . یکی از نشانه های معتبر بودن فروشگاه اینترنتی ، وجود نماد اعتماد الکترونیکی در سایت فروشگاه می باشد . یکی از این فروشگاه ها که محصولات بسیار متنوعی را عرضه می کند ، فروشگاه اینترنتی سوبیا می باشد .

نکات مهم به هنگام خرید اینترنتی کفش

برای این که محصولی که خریداری می کنید کاملا متناسب با نیاز های شما باشد . حتماً باید به هنگام خرید اینترنتی به چند نکته مهم توجه داشته باشید . نکته اول اینکه به هنگام خرید قوانین خرید از سایت ، و همچنین شرایط مرجوعی محصول خریداری شده را به دقت مطالعه کنید . بسیاری از افراد به این موضوع توجه زیادی نمی کنند ، که سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی برای آنها می‌شود . نکته بعدی اینکه اطلاعات مربوط به کالا را به دقت مطالعه کنید . مطالعه اطلاعات کالا این امکان را می دهد که انتخاب مطمئن تری داشته باشید . نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید ، مطالعه قسمت نظرات کاربران می باشد . این قسمت در بیشتر فروشگاه های اینترنتی وجود دارد . شما میتوانید نظرات افرادی که قبلا از این محصول استفاده کرده اند را مشاهده کنید .

 تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.