تنوع کفش مردانه

کفش مردانه

تنوع کفش مردانه امروزه بسیار زیاد است .کفش مردانه از محصولات متنوعی است .که در مدل‌های گوناگون وجود دارد. طراحی کفش مردانه با سبک‌های مختلفی صورت گرفته. تا جوابگوی نیاز مشتریان با هر سبک و سلیقه در هر رده سنی باشد. در واقع این محصول با داشتن جنس و طرح متنوع دارای جذابیت متفاوتی برای آقایان در هر سن و سالی جهت کاربرد در مجالس یا استفاده روزمره است. کفش یکی از مهم‌ترین مواردی است .که در استایل مردانه تاثیر بسزایی دارد.از این‌رو طراحان کفش اهمیت زیادی به ارائه مدل‌های مناسب از آن می‌دهند. انتخاب رنگ و مدل مناسب از کفش برای استفاده در مکان‌های مختلف از مواردی است که باید مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

صنعت کیف و کفش در ایران نیز رونق زیادی دارد .

تنوع کفش مردانه دست دوز

برخی از انواع کفش‌های مردانه به صورت دست‌دوز طراحی شده اند.و از کیفیت بسیار بالایی به لحاظ جنس برخوردار هستند. برخی دیگر جنس معمولی دارند. و با قیمت مناسب‌تری به بازار مصرف عرضه می‌شوند. بازار کفش مردانه و کفش زنانه از تنوع بسیار گسترده‌ای برخوردار است. و برخی مدل‌ها طرفداران بیشتری در بین سایر مدل‌ها دارند. قابلیت استفاده از کفش خاص در مکان مناسب اهمیت زیادی در حفظ استایل شیک مردانه خواهد داشت.

نکات مهم در هنگام خرید کفش مردانه

یکی از موارد مهم هنگام خرید کفش این است. که از راحتی مناسبی برخوردار باشد. از آنجایی که پای انسان یکی از قسمت‌های مهم بدن و قلب دوم انسان محسوب می‌شود. انتخاب و خرید کفش استاندارد در حفظ سلامتی پا و عدم خستگی فرد نقش موثری دارد. به ویژه برای افرادی که ساعات طولانی در روز راه می‌روند. خرید انواع کفش باکیفیت که از استانداردهای بالا در طراحی و ساخت برخوردار باشد اهمیت زیادی دارد.
ضد آب بودن کفش مهم است و باید دارای مقاومت بالایی در برابر سایش باشد .تا پس از استفاده به راحتی شکل ظاهری خود را از دست ندهد .و کارایی لازم را برای فرد به ارمغان آورد.

جنس رویه کفش مردانه

یکی از موارد مهم در انتخاب کفش این است .که علاوه بر زیبایی ظاهری باید دارای جنس رویه و خارجی خوبی باشد. اگر کفش از مواد مرغوب و درجه یک تولید شده باشد. هنگام استفاده از آن راحتی فوق‌العاده‌ای احساس می‌شود. و حس آزاردهنده‌ای برای فرد ندارد.
سبکی کفش اهمیت زیادی دارد زیرا اغلب کفش‌های سنگین علاوه بر خستگی پاها دوام کمی دارند. و برای افرادی که قرار است از کفش استفاده طولانی داشته باشند. به هیچ وجه گزینه ایده‌آلی نیستند.
کفش باید از ارگونومی مناسبی برخوردار باشد. و قالب‌بندی آن به نحوی در نظر گرفته شده باشد. که پا در آن احساس راحتی کند. انواع مختلف کفش اسپرت برای استفاده روزانه گزینه مناسبی هستند .

انواع کفش مردانه

کفش‌های مردانه هر کدام با سبک خاصی طراحی شده‌اند. شناخت انواع مدل‌ها با توجه به سبکی که برای لباس پوشیدن دارید در ایجاد ظاهری جذاب‌تر اهمیت دارد.

جالب است بدانید که کفش پاشنه بلند که امروزه یک کفش زنانه به شمار میرود . در گذشته توسط مردان استفاده می شد .

تنوع کفش مجلسی مردانه

این کفش همان‌طور که از نامش پیداست به نحوی طراحی شده. که متناسب با کت و شلوار استایل رسمی را بیشتر و بهتر جلوه دهد. کفش مجلسی از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. و ممکن است که از چرم تهیه شده باشد. و یا جیر باشد. با در نظر گرفتن سبک لباس رسمی خود می‌توانید جنس و رنگ دلخواه از این محصول را تهیه کنید. کفش آکسفورد یکی از این مدل‌های رسمی است .که هر مردی به طور معمول آن را در کمد لباس خود دارد. بندهای نازک و ساده این کفش و پاشنه کوتاه آن موجب می‌شود انتخابی خوب برای ست کردن با کت و شلوار در موقعیت‌های رسمی داشته باشید.

بد نیست که تاریخچه کفش مجلسی را نیز مطالعه نمایید .

کفش بروژ

این کفش با سبکی مشابه به کفش آکسفورد .به عنوان یکی از مدله‌ای رسمی در کفش مردانه تولید شده است. ولی در ظاهر کمی متفاوت از آن به نظر می‌رسد. به گونه‌ای که علاوه بر لباس رسمی می‌توان آن را با شلوار جین نیز ست کرد.

این کفش ها دارای انواع زنانه نیز هستند . خانمها می توانند به راحتی آن را با انواع کیف زنانه ست کنند .

کفش دربی

یکی دیگر از کفش‌هایی که به عنوان کفش رسمی نیز شناخته می‌شوند . و شباهت زیادی به کفش آکسفورد دارد مدل دربی است. در این مدل که یکی از انواع رایج کفش طراحی شده برای آقایان می‌باشد .طرح ساده توام با بندهایی است که با فاصله بیشتر از هم گره می‌خورند. قابلیت ست کردن این مدل با انواع کت و شلوار موجب پرطرفدار شدن آن گشته است. جنس مورد نظر برای تولید آن متنوع بوده. و در نوع جیر و چرم دیده می‌شود.

انتخاب کفش مردانه مناسب نیاز به کمی اطلاعات دارد .

مدل مانک یا سگک‌دار

این مدل کفش دارای جذابیت خاصی است و برای افرادی که شیک‌پسند هستند .و به دنبال سبکی خاص می‌گردند انتخاب خوبی می‌باشد. طراحی متمایز این کفش به صورت رسمی به دلیل طراحی با یک لایه یا دو لایه اضافی دیده می‌شود. نسبت به کفش‌های دربی و آکسفورد دارای طراحی پیچیده‌تری است .و به عنوان یک کفش رسمی برای مهمانی طراحی و عرضه می‌گردد.

انواع مختلف کفش مردانه امروزه تنوع زیادی پیدا کرده است .

مدل لوفر

این کفش در زمره کفش‌های مردانه راحتی طبقه‌بندی می‌شود. ساخت آن با در نظر گرفتن موقعیت‌های مختلف است. و در برخی مدل‌ها قابلیت ست کردن با لباس رسمی نیز مشاهده می‌شود. ساخت سبک و استفاده از منگوله موجب پدیدار شدن ظاهری منحصر بفرد برای آن شده است. انواع زنانه این نوع کفش به عنوان کفش مناسب دوران بارداری استفاده می شود .

کفش مردانه کالج

این کفش راحتی دارای طراحی خاص خود است و به صورتی ارائه شده. تا در هنگام راه رفتن طولانی فرد احساس خستگی کمتری کند. این مدل برای فصل تابستان یک انتخاب خوب است .زیرا جریان هوا در آن به سادگی امکان‌پذیر است. از این جهت پا عرق نمی‌کند و گرم نمی‌شود.

بوت مردانه

انتخاب بوت مناسب برای زمستان باید به نحوی باشد که گرم بوده .و از نوع ضد آب تهیه شود. ویژگی ضد آب بودن موجب می‌شود رطوبت به هیچ وجه به داخل بافت کفش نفوذ نداشته باشد. و پا در داخل کفش گرم بماند. اگر داخل بوت از لایه پشمی استفاده شده باشد. بهتر است چون نقش محافظتی را در برابر سرما از پاها ایفا می‌کند.
از انواع مدل‌های دیگر که برای آقایان طراحی شده است. بوت‌هایی می‌باشند که مدل‌های مختلفی از آن تولید شده است. بوت چلسی یکی از این مدل‌ها به عنوان گزینه‌ای خوب در زمستان متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای است. این بوت را می‌توان با سبک رسمی یا اسپرت ست کرد. مدل این بوت با جلوی گرد و بدون بند ارائه شده است.

پیشنهاد میکنیم قبل از خرید کفش در مورد مضرات کفش پاشنه بلند اطلاعاتی کسب کنید .

بوت بند دار مردانه

از دیگر مدل‌های طراحی شده برای بوت نوع بنددار آن است. ارتفاع این مدل بیشتر از نوع چلسی است و بالای مچ قرار می‌گیرد. طراحی بوت باریک و ظریف بوده و در جنس‌های مختلف وجود دارد اغلب مدل‌های چرمی آن طرفداران بیشتری دارد.
از دیگر انواع بوت مدل چوکا را می‌توان نام برد. ارتفاع آن خیلی زیادی نیست و طراحی خاصی برای استفاده در موقعیت‌های نیمه رسمی و روزمره دارد. رایج‌ترین مدل این بوت از جنس جیر تهیه شده است.

کفش ورزشی

کفش ورزشی در انواع مختلف تولید شده که برای استفاده روزمره و متناسب با سبک اسپورت ارائه می‌گردد. این کفش راحتی زیادی دارد و یک گزینه مناسب برای پیاده‌روی و گذراندن تعطیلات است. بهترین نوع کفش اسپرت از نگاه هر شجصی متفاوت است . اما می توان از ویژگی های مورد نظر مشترک برای انتخاب استفاده کرد .

صندل مردانه

یکی از مدل‌های کفش مردانه که بسیار راحت است صندل می‌باشد. در فصل تابستان که هوا گرم می‌شود. این کفش یک گزینه بسیار خوب است .زیرا موجب می‌شود پا در آن عرق نکند. این مدل از کفش مردانه برای موقعیت‌های غیر رسمی طراحی شده. و خرید آن با کیفیت مطلوب موجب احساس راحتی فوق‌العاده‌ای در طول روز برای شخص خواهد شد. طراحی این مدل بر اساس ارگونومی پا در نظر گرفته شده. و هنگام خرید آن بهتر است توجه داشته باشید که از جنس مقاومی برخوردار باشد.

قیمت کفش مردانه

کفش مردانه از مواد مختلفی تهیه و تولید می‌شود .به همین دلیل یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت کفش، جنس آن است. ممکن است در تولید این کفش‌ها از جیر، کتان، چرم طبیعی، چرم مصنوعی استفاده شود. برای هر مدل از کفش‌های موجود در بازار که دارای جنس متفاوتی هستند .سبک خاصی در نظر گرفته شده. تا شما بتوانید بهترین انتخاب را با توجه سبک انتخابی خود خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت انواع کفش و خرید آن می توانید به فروشگاه اینترنتی سوبیا مراجعه نمایید.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

انواع مختلف کفش زنانه

تاریخچه کفش های پاشنه بلند

ویژگی کفش زنانه مناسب

انتخاب کفش زنانه مناسب

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.