انتخاب کفش زنانه مناسب

کفش زنانه

انتخاب کفش زنانه مناسب، می تواند از پای شما در برابر عوامل بیرونی محافظت نموده.و از وارد نمودن فشار ناشی از وزن بدن به پا جلوگیری نماید. کیف و کفش زنانه با استفاده از متریال های مختلفی تولید می‌شود. استفاده از بهترین مواد اولیه در تهیه کفش زنانه، دوام و ماندگاری آن را بالا خواهد برد. کفش زنانه به صورت تابستانه و زمستانی در طرح های مختلف تولید. و روانه بازارهای فروش می‌گردد.

انتخاب کفش زنانه مناسب تابستان

با شروع فصل گرم سال، دیگر نمی توان از کفش های جلوبسته و پشت بسته استفاده نمود. کفش مناسب فصل تابستان باید از تعریق پا جلوگیری کرده و تبادل هوا در آن به راحتی صورت گیرد. صندل های زنانه گزینه مناسبی برای فصل گرم سال هستند. جنس صندل زنانه غالبا از چرم طبیعی یا مصنوعی است.
این نمونه کفش تابستانی به صورت جلو باز و بندی تولید می شود. از صندل های تخت و اسپرت می توان برای پیاده‌روی های طولانی یا در محل کار استفاده کرد. صندل های لژدار نیز بسیار راحت و در عین حال شیک و زیبا هستند. این صندل ها بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند قدی بلندتر داشته باشند. صندل زنانه پاشنه‌دار در مدل های مجلسی یا کفش پاشنه بلند  در بازار فروش دیده می شود.

انتخاب کفش زنانه مناسب زمستان


در فصل زمستان باید از کفش هایی استفاده نمود که در مقابل سرما، برف و باران از پای شما محافظت کند. انواع مختلف کفش زنانه زمستانی به صورت بوت و نیم بوت یا چکمه و نیم چکمه تولید می شود. در تهیه این محصول از انواع چرم طبیعی و مصنوعی استفاده شده تا کفش زمستانی زنانه دوام بیشتری داشته باشد. بوت ها و نیم بوت ها معمولا به صورت اسپرت وارد بازار فروش می‌شوند. چکمه و نیم چکمه ممکن است دارای پاشنه های چند سانتی یا کاملا تخت و اسپرت باشند. زیره کفش‌های زمستانی زنانه، معمولا دارای آج‌هایی بوده تا از لیز خوردن در فصل بارندگی جلوگیری شود.

نکات مهم در مورد کفش زنانه

هنگام انتخاب کفش زنانه، علاوه بر ظاهر زیبا و شیک آن باید به کیفیت کفش مورد نظر نیز توجه شود. کفش معمولا از چندین قسمت تشکیل شده است. رویه کفش، کفی کفش و زیره آن از اجزء اصلی کفش هستند. در تهیه رویه انواع کفش زنانه بهتر است از چرم طبیعی یا مصنوعی استفاده شود.

انتخاب کفش زنانه مناسب چرمی

چرم طبیعی اگر چه از قیمت بالاتری برخوردار است، اما در فصل سرد سال پا را گرم نگه داشته و در فصل گرم نیز به دلیل منافذی که دارد، از تعریق پا جلوگیری می‌کند. یکی از مهمترین قسمت های کفش، کفی داخلی آن است. کفی داخلی کفش باید مطابق با استانداردهای کفش و متناسب با قوس کف پا طراحی شود. زیره کفش باید از انعطاف لازم برخوردار بوده و ضخامت آن به گونه ای باشد که سرما و گرمای زمین را به پا منتقل نکند. کیف زنانه نیز باید مناسب فصل انتخاب شود .

نکاتی که هنگام خرید کفش باید به آن توجه نمود


همانطور که بارها شنیده‌اید، پای شما قلب دوم شما است، به همین دلیل در انتخاب کفش و خرید آن باید دقت و حساسیت بیشتری را به خرج داد. در پایان روز، پای شما در بزرگ‌ترین حالت ممکن است. بهتر است خرید کفش را به ساعات پایانی روز موکول کنید. در این زمان به راحتی می توانید کفش متناسب با سایز پای خود را پیدا کرده و مطمئن باشید که کفش خریداری شده، پای شما را اذیت نخواهد کرد. از خرید کفش های نوک باریک خودداری نمایید. پنجه پای شما باید در کفش به راحتی حرکت کند. کفش مناسب دوران بارداری را با دقت انتخاب کنید .

معایب کفش نوک باریک

در کفش های نوک باریک انگشتان پا روی هم قرار گرفته و به مرور زمان تغییر شکل می دهند. کفش مورد نظر شما بهتر است پاشنه دو یا سه سانتی داشته باشد. از خرید کفش های پاشنه بلند امتناع ورزید. در کفش های پاشنه بلند، قسمت پنجه و پاشنه پا در حالتی نامتناسب قرار گرفته. و در نهایت عوارضی مانند کمر درد و پا درد را به همراه خواهند داشت. در این بین مضرات کفش پاشنه بلند را نیز باید در نظر گرفت .

کفش زنانه چرم طبیعی بهتر است یا کفش چرم مصنوعی

در تهیه کفش چرم طبیعی از چرم گاوی استفاده می‌‌شود. چرم طبیعی دارای منافذی است که موجب می شود که تبادل هوا در آن به راحتی صورت گیرد. به همین دلیل در کفش زنانه چرم طبیعی، پای شما عرق نمی‌کند. چرم طبیعی گرمای خاصی ایجاد می کند. با استفاده از کفش چرم طبیعی در فصل زمستان، گرمای لازم به پای شما منتقل خواهد شد. رویه این نوع کفش بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و راه رفتن با آن حس خوبی را در فرد ایجاد می کند. انواع کیف زنانه هم از چرم تولید می شود .

ماندگاری کفش چرم


کفش چرم طبیعی از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. دوخت کفش چرم طبیعی زنانه علاوه بر استحکام بالا، یکنواخت بوده و زیبایی خاصی به کفش می‌دهد. کفش چرم مصنوعی نیز در طرح های شیک و زیبایی تولید شده و ویژگی های خاص خود را دارد. کفش چرم مصنوعی بسیار سبک و راحت است. قیمت کفش چرم مصنوعی ارزان‌تر از کفش چرم طبیعی است. شما با خرید کفش چرم طبیعی تا چند سال از خرید مجدد کفش، بی‌نیاز خواهید شد، پس این نوع کفش ارزش هزینه بالا را دارد.

شما می توانید ویژگی کفش زنانه مناسب  را هم مطالعه نمایید .

نحوه تشخیص کفش چرم طبیعی از کفش چرم مصنوعی

کفش چرم طبیعی قیمت بالاتری نسبت به کفش چرم مصنوعی دارد. بر همین اساس عده ای سودجو به بازار فروش کفش راه پیدا کرده و کفش های بی‌کیفیت را به نام کفش چرم طبیعی در معرض فروش قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید کفش چرم طبیعی اصل را خریداری نمایید، به چند نکته توجه کنید. اگر روی کفش چرم اصل دست بکشید، گرمای خاصی را زیر انگشتان خود حس خواهید کرد. در مورد کفش چرم مصنوعی این حس در شما ایجاد نخواهد شد. اگر کفش چرم طبیعی را بو کنید، بوی چرم به خوبی به مشام شما خواهد رسید. اگر روی کفش چرم طبیعی قدری آب ریخته شود، جذب کفش خواهد شد. در کفش چرم مصنوعی آب روی کفش باقی می ماند.

انواع کفش مردانه و زنانه را از طریق فروشگاه اینترنتی سوبیا سفارش دهید .

انواع کفش زنانه

کفش زنانه دارای مدل های متنوعی بوده و بر اساس کاربرد آن نامگذاری می شود. همچنین کفش زنانه را می توان به صورت کفش مجلسی زنانه، کفش اسپرت، کفش اداری زنانه، کفش ورزشی و کفش طبی زنانه‌ دسته‌بندی کرد. کفش مجلسی معمولا پاشنه هایی بلند داشته و در رنگ‌بندی های متنوع تولید می شود.
خانم ها دوست دارند، رنگ کفش مجلسی خود را با رنگ لباس های مجلسی خود ست و هماهنگ کنند. از کفش های اسپرت بطور روزمره و برای رفت و آمدهای روزانه و پیاده‌روی های طولانی استفاده می شود. کفش های اداری نیز مناسب محل کار بوده و از راحتی خاصی برخوردار هستند. این کفش ها بیشتر در رنگ های مشکی، قهوه‌ای و صورمعی تولید می شوند.

تاریخچه کفش مجلسی بسیار خواندنی است .

انتخاب کفش طبی زنانه

این کفش ها بسیار راحت، سبک و نرم هستند. کفش طبی زنانه و کفش مردانه طبی نیز برای افرادی که دچار مشکلاتی در ناحیه پا و کمر هستند، مناسب است. اگر قرار است پای شما به مدت طولانی در کفش باشد، بهتر است از کفش های طبی استفاده کنید. این کفش ها متناسب با فرم پای شما طراحی شده است. تنوع طرح و مدل در نمونه های ذکر شده موجب شده است، سلیقه های مختلف به خوبی بتوانند کفش ایده‌آل خود را انتخاب و خریداری نمایند. نکته مهم که درمورد کفش باید به آن توجه شود، انتخاب کفش مناسب برای مکان مورد نظر است.

نحوه مراقبت از کفش چرمی زنانه

انتخاب کفش چرمی مناسب، اولین گام برای راحتی بیشتر پا است، اما نحوه مراقبت و نگهداری از کفش چرمی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که نکات لازم برای نگهداری کفش رعایت شود، دوام و عمر کفش بالا خواهد رفت.
کفش چرم پس از مدتی نرمی و انعطاف اولیه را از دست داده و ممکن است به پای شما آسیب رساند، بهتر است هر چند وقت یکبار کفش چرمی را واکس زده و یا از روغن های مخصوص برای نرمی، جلا و درخشندگی آن استفاده کرد.
برای پاک کردن گرد و غبار از روی کفش چرمی، اقدام به شستشوی آن با آب و مواد شوینده نکنید. اگر قرار است مدتی از کفش چرمی استفاده نکنید، آن را در محلی که در معرض مستقیم نور آفتاب است یا در مکان های مرطوب قرار ندهید.

بهترین نوع کفش اسپرت را از طریق این لینک مشاهده نمایید .

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند

انتخاب کفش مردانه مناسب

انواع مختلف کفش مردانه

انواع مختلف کفش اسپرت

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.