انواع کیف زنانه

کیف مجلسی زنانه

انواع کیف زنانه  دارای تنوع بالایی هستند .کیف های زنانه را بر اساس نوع کاربرد آن دسته‌بندی کرده‌اند. طراحی نمونه‌های مختلف کیف به گونه ای است که از آن می توان در مکان‌های خاص استفاده نمود و کاربرد آن ها در مکان دیگر، جلوه زیبایی ندارد. کیف و کفش زنانه را می توان در مدل های مجلسی، اسپرت و ساده، مدل های اداری، دوشی، دستی و کوله پشتی در بازار فروش پیدا کرد. کیف مجلسی را بیشتر در مراسم و میهمانی های مهم مورد استفاده قرار می‌دهند. خانم‌ها دوست دارند در مجالس و میهمانی ها، ظاهری شیک، زیبا و آراسته داشته باشند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند کیف مجلسی خود را متناسب با لباس‌های خود انتخاب نموده و استایلی چشمگیر داشته باشند.

انواع کیف مجلسی زنانه

در بازار فروش کیف زنانه مجلسی با تنوع بالای این نمونه کیف مواجه می شویم. گاهی همین تنوع زیاد، انتخاب کیف ایده‌آل را برای ما مشکل می‌کند. کیف مجلسی زنانه در نمونه های دستی، پاسپورتی، پاکتی و طرح های مختلف دیگر تولید می شود. برخی نمونه ها بدون بند، برخی دیگر بندار و گروهی دیگر بندهای تزئینی زنجیر مانندی دارند. در برخی نمونه ها، بند کیف مجلسی قابل جدا کردن بوده و از آن بدون بند نیز می‌توان استفاده کرد. کیف مجلسی ممکن است حالت کتابی داشته و به سگک و قفل خاصی نیاز نداشته باشد. باز و بسته کردن کیف مجلسی با استفاده از زیپ، دکمه و سگک صورت می‌گیرد. کفش زنانه نیز به همین اندازه تنوع دارد .

انواع کیف زنانه  و جنس کیف مجلسی

در تهیه کیف مجلسی از متریال های مختلفی استفاده می شود. کیف مجلسی با استفاده از چرم طبیعی، انواع چرم مصنوعی، پارچه های تزئینی مانند ساتن و ابریشم و گاهی به کمک مروارید، پولک و منجوق تهیه می شود. استفاده از چرم طبیعی مانند چرم گاوی در تهیه کیف مجلسی، آن را به محصولی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است. کیف مجلسی چرم طبیعی، ظاهری بسیار شکیل، شیک و زیبا داشته و در عین حال دوام و ماندگاری بالایی دارد.

معمولا در کنار کیف مجلسی از کفش پاشنه بلند استفاده می شود .

انواع کیف زنانه  و کیفیت دوخت

دوخت های یکنواخت و زیبای کیف چرم طبیعی، جذابیت کیف مجلسی را دو چندان ساخته است. کیف مجلسی چرم اصل، قیمت گران‌تری نسبت به کیف چرم مصنوعی دارد. کیف مجلسی چرم مصنوعی از تنوع بیشتری برخوردار است. این نمونه کیف از چرم هایی مانند چرم جیر، نبوک و ورنی نیز تهیه می شود. استفاده از پارچه های ساتن ساده و طرحدار یا پارچه های نفیس ابریشمی در تهیه کیف مجلسی زنانه، این نمونه کیف ها را به کیف های لوکس با زیبایی چشمگیر تبدیل کرده است.
البته کیفیت دوخت در کفش مردانه نیز اهمیت بالایی دارد .

ابعاد و رنگ کیف مجلسی زنانه

در میهمانی ها و مجالس رسمی، معمولا به وسایل شخصی خاصی نیاز نداریم. از کیف مجلسی بیشتر برای قرار دادن موبایل، لوازم آرایش، آینه و اشیاء مشابه استفاده می شود. به همین دلیل کیف های مجلسی بیشتر در سایز و ابعاد کوچک و متوسط طراحی می شوند. البته کیف های مجلسی سایز بزرگ را نیز می توان در بازار فروش پیدا کرد. کیف های مجلسی در اشکال گرد، بیضی، مربع، مستطیل و چند ضلعی تولید می شوند.

 

 کیف زنانه فانتزی


برخی نمونه ها ساده و کلاسیک و گروه دیگر طرح‌های فانتزی و خاص دارند. در تهیه کیف مجلسی از رنگ‌بندی های متنوعی استفاده می شود. رنگ های تیره و روشن کیف مجلسی، هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. بانوان به دنبال رنگ های خاصی هستند که بتوانند کیف مجلسی خود را با لباس‌ مجلسی ست و هماهنگ کنند. البته کیف مجلسی قهوه‌ای و مشکی همچنان جزء پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین کیف‌های تولید شده هستند. این نمونه کیف ها را می توان با هر لباسی ست کرد.

در کنار این مطلب شما می توانید مقاله انواع مختلف کفش زنانه و انواع مختلف کفش مردانه را نیز مشاهده کنید .

نکات مهم در خرید کیف مجلسی

هنگام خرید کیف مجلسی، اولویت را بر مبنای کیفیت و جنس کیف قرار دهید.‌ طرح و مدل کیف همچنین رنگ‌بندی آن باید پس از اطمینان از کیفیت کیف، مورد توجه قرار گیرد. کیف چرمی اصل جزء بهترین های کیف های مجلسی بوده و ماندگاری بالایی دارد. چرم مصنوعی نیز در شمار کیف های باکیفیت می باشد.
همچنین کیف های پولکی و مروارید دوزی شده ممکن است به لباس یا وسایل دیگر گیر کرده و خیلی زود خراب شوند.و کیف هایی که از ساتن یا ابریشم تهیه شده‌اند در صورت کثیف شدن، تمیز کردن آن ها مشکل است.

مقاله تاریخچه کفش مجلسی را از طریق این لینک مطالعه کنید .

توجه به نیازها به هنگام خرید کیف زنانه

ابعاد کیف مجلسی را بر اساس نیاز خود مشخص نمایید. اگر قرار است درون کیف مجلسی، وسایل زیادی قرار دهید، کیف با ابعاد بزرگ و اگر برای قراردادن موبایل، پول و لوازم آرایش، آن را در نظر گرفته‌اید، ابعاد کوچک‌تر آن را انتخاب نمایید. طرح و مدل کیف و رنگ آن باید متناسب با لباس باشد.
اگر از لباس طرحدار استفاده می‌کنید، کیف ساده و بدون نقش و نگار را انتخاب نمایید. بهتر است رنگ کیف شما از رنگ لباستان چند درجه روشن‌تر باشد. درصورتی که قد بلندی دارید، کیف های گرد و بیضی شکل را انتخاب نموده. و اگر قد شما کوتاه است، کیف مجلسی مستطیل شکل، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در کنار اینها می توانید از انواع کفش برای ست کردن استفاده کنید .

نحوه نگهداری از کیف چرم مجلسی


کیف مجلسی فقط در میهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار گرفته .و در سایر مواقع علنا بدون استفاده است. برای ماندگاری بیشتر کیف چرم مجلسی، بهتر است، آن را در مکان مناسب نگهداری کرد. کیف چرم مجلسی نباید در مکان‌های مرطوب نگهداری شود. نگهداری کیف چرم در مکان مرطوب موجب کاهش کیفیت این محصول می شود. کیف چرم طبیعی در مکان مرطوب کپک می‌زند. کیف چرم مجلسی را در معرض نور آفتاب قرار ندهید. این امر موجب می شود کیف مجلسی حالت انعطاف و نرمی خود را از دست داده و خشک و غیر قابل انعطاف گردد.

می توان گفت که تاریخچه کفش های پاشنه بلند و کیف مجلسی به هم گره خورده است .

 کیف زنانه مجلسی

بهترین کیف مجلسی زنانه را برندهای معتبر و شناخته شده این محصول تولید می کنند. کیف مجلسی خوب از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. کیف مرغوب و با کیفیت باید دوخت یکنواخت و محکمی داشته باشد. آستری داخل کیف مجلسی باید از جنس خوب و محکم انتخاب شود. یراق آلات کیف مجلسی باید از بین بهترین برندها انتخاب شده و سگک، دکمه و زنجیری که به عنوان بند در کیف مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نباید در شرایط خاص دمایی، تغییر رنگ دهد.

اهمیت وجود کیف های متعدد در کیف زنانه

تولید کنندگان کیف زنانه مجلسی این کیف را با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه می نماید. همانطور که می‌ دانید کیف های زنانه بهتر است که دارای جیب های زیادی باشد .چرا که خانم‌ ها معمولا وسایل مختلفی را در هنگام بیرون رفتن با خود حمل می‌کند .در نتیجه این کیف ها هر چه جیب های بیشتری داشته باشد.در بین خانم‌ها طرفداران بیشتری نیز دارند. و تولید کننده با دانستن این موضوع این کیف ها را با جیب بسیار زیادی تولید می نماید.

ویژگی کیف های مجلسی

همچنین این کیف ها به راحتی جمع می شوند. و خیلی فضای زیادی را نمی گیرد. ولی با وجود بزرگ بودن و جادار بودن شما به راحتی در همه مکان ها از این کیف ها استفاده می کنید. این کیف ها هم در مراسمات رسمی و هم در مکان های اداری قابل استفاده است. و این یکی دیگر از مزیت های استفاده از کیف های مجلسی باشد.

قیمت انواع کیف زنانه مجلسی

همانطور که اشاره شد کیف مجلسی زنانه با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شود. طبیعی است که نوع متریال مورد استفاده در تهیه کیف، تاثیر بسزایی در تعیین قیمت کیف مجلسی دارد. کیف مجلسی اگر از بهترین مواد اولیه تهیه شود. قیمت گران‌تری خواهد داشت. طرح و مدل کیف نیز در تعیین قیمت کیف مجلسی تاثیرگذار است.کیف های ساده معمولا قیمت پایین‌تری دارند. برای تولید کیف طرحدار زمان بیشتری صرف شده و قیمت بالاتری خواهد داشت.

ویژگی های تاثیر گذار در قیمت کیف زنانه

نوع یراق آلاتی که برای تهیه کیف استفاده شده است. در تعیین قیمت کیف مجلسی نقش مهمی دارد. کیف مجلسی را اگر از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب نمایید.قیمت آن گران تر خواهد بود. البته قیمت بالای هر کیف مجلسی نشان دهنده کیفیت بالای این محصول نبوده. و قیمت پایین آن نیز دلیل بر بی ‌کیفیتی کیف مجلسی نیست. فروش مستقیم اين محصول توسط فروشنده کیف زنانه مجلسی انجام می شود .و به بسیاری از شهر های ایران ارسال می شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

انتخاب کفش مردانه مناسب

کفش مناسب دوران بارداری

بهترین نوع کفش اسپرت

انواع مختلف کفش اسپرت

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.