کفش مناسب دوران بارداری

برای دوران بارداری کفش زنانه مناسبی انتخاب کنید

کفش مناسب دوران بارداری را باید با دقت انتخاب کرد .اغلب زنان حتی اگر باردار هم باشند دوست دارند کفش‌های شیک و خاصی به پا داشته باشند .و بتوانند آن را با لباس‌های خود ست کنند. با وجود تنوع در مدل‌های مختلفی که برای کفش‌ زنانه در بازار وجود دارد. دل بریدن از کفش‌های زیبایی که در حالت عادی پوشیده می‌شود و کفش پاشنه‌ بلند و مدل‌های خاص آن با لباسهایمان ست و هماهنگ می‌شود، می‌تواند در دوران بارداری مضر باشد و خطرات زیادی برای مادر و جنین به وجود آورد.

اهمیت انتخاب کفش زنانه مناسب در دوران بارداری

در این دوران بدن به علت رشد جنین افزایش وزن پیدا می‌کند و با فشاری که روی پاها وارد می‌شود پاها دچار ورم خواهند شد و این می‌تواند برای زنان باردار اذیت کننده باشد. بعد از سه ماهه‌ی اول بارداری بدن با تورم و افزایش وزن سریعی روبرو می‌شود که در نهایت در آخرین ماه‌ها، فرد باردار حتی نمی‌تواند خم شود و کفش‌های خود را به پا کند.

به طور کلی معقوله کیف و کفش از اهمیت بالایی برای خانمها دارد .

کفش مناسب دوران بارداری

از آنجایی که پا قلب دوم ماست .و بدن در دوران بارداری دچار مشکلات زیادی می‌شود. انتخاب کفش زنانه مناسب که پا را اذیت نکند. و فشاری روی ناحیه‌ی کمر وارد نسازد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رعایت نکردن این نکته می‌تواند تورم پاها را افزایش دهد. درد کمر، پا و لگن را برای فرد ایجاد کند. و حرکت را برای وی سخت کند. حتی این دردها می‌تواند در دوران بعد بارداری نیز فرد را اذیت کنند. برای زنان باردار توصیه می‌شود در انتخاب کفش زنانه برای خود دقت لازم را داشته باشند .و نکات زیر را رعایت کنند.

مضرات کفش پاشنه بلند را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید .

کیفیت، اولویت اول و آخر شما باشد

شاید برای آدم‌های عادی و زنان معمولی بگوییم اولین اولویت شما کیفیت کفش‌ها باشد.و در اولویت‌های بعدی به فکر زیبایی آن باشید. اما برای زنان باردار در انتخاب و خرید کفش زنانه اولویت فقط باید کیفیت و راحتی کفش‌ها باشد. کفش‌های زنانه‌ی طبی و چرم که نرم و راحت هستند .و از یک برند معتبر خریداری می‌شوند می‌توانند برای شما مناسب باشند.
برندهای معتبر، کفش‌ها را از مواد خوب و مناسب می‌سازند. و تمام استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند. که این می‌تواند برای یک زن باردار مناسب و مهم باشد. داشتن قالب‌های استاندارد برای کفش‌ها علاوه بر جلوگیری از ورم پا، حرکت را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. و کیفیت و ماندگاری آن را افزایش خواهد داد.

مقاله انواع کفش را برای انتخاب بهتر مطالعه نمایید .

به کف کفش دقت کنید

در دوران بارداری سایز پاهای شما حدود نیم الی یک سانت بیشتر از حالت عادی و طبیعی خود خواهند شد.در این حالت بهتر است کفش خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. تا کمی بزرگتر از سایز پاهایتان باشد. تا بتوانید در طول نه ماه از آن استفاده کنید. می‌توانید در اوایل بارداری که هنوز پاهایتان ورم نکرده‌اند از کفی‌های نرم و خوب استفاده کنید. و بعد از بزرگ شدن سایز پاهایتان، کفی را از کفش جدا کنید. علاوه بر این، هنگام خرید به کفش و زیره‌ی آن دقت کافی داشته باشید .تا کاملاً نرم و انعطاف پذیر باشد .و راه رفتن را برای شما سخت نکند.

برخی از این ویژگی ها را می توانید برای خرید کیف زنانه نیز به کار ببرید .

حتماً قبل از خرید کفش زنانه آن را امتحان کنید

در حالت عادی نیز توصیه می‌شود .قبل از خرید کفش هر دو جفت آن را بپوشید و امتحان کنید. این موضوع در دوران بارداری و خرید کفش زنانه در این دوران از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که در این دوران به علت وجود جنین در بدن مادر حفظ تعادل با کفش‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد، مخصوصاً اگر مادر باردار فرد شاغلی باشد. بهترین توصیه این است که هر دو جفت کفش را بپوشید. و با آن کمی راه بروید تا علاوه بر راحتی متوجه شوید که می‌توانید تعادل داشته باشید یا خیر.

انواع مختلف کفش را با بهترین کیفیت می توانید از طریق سایت سوبیا خریداری نمایید .

دور کفش‌های پاشنه دار را خط بکشید

توصیه می‌شود حتی به مدت چند ماه محدود دور کفش‌های پاشنه دار و مجلسی زنانه را خط بزنید. این کفش‌ها اغلب برای مجالس، مهمانی و عروسی‌ها مناسب هستند. و حتی برای افراد عادی نیز راحتی آنچنانی ندارند. حتی اگر در این دوران به عروسی خواهید رفت باید بیخیال مد شوید .و با یک صندل پاشنه کوتاه خود را قانع کنید. شاید در ماه‌های اول استفاده از این کفش‌ها برایتان دردسر ساز نباشد. اما با شروع بزرگ شدن جنین و افزایش وزن بدنتان، تعادل شما به هم می‌خورد .و استفاده از کفش‌های زنانه‌ی پاشنه دار می‌تواند حرکت شما را سخت‌تر کرده و ورم پاهایتان را افزایش دهد.

برای کسب اطلاعات در مورد انواع مختلف کفش زنانه روی این لینک کلیک کنید .

کفش‌های بند دار استفاده نکنید

در طی دوران بارداری رفته رفته ورم بدن و افزایش وزن بیشتر نیز می‌شود. شاید شما در ماه چهارم اقدام به خرید کفش بند دار مدل آزاد و تابستانی بکنید.و از راحتی آن نیز لذت ببرید. اما با افزایش وزن بدن خواهید دید که در ماه‌های ششم به بعد دچار مشکل خواهید شد .و نخواهید توانست با آن‌ها به راحتی راه بروید .و بندها روی پاهایتان فشار بیشتری خواهند آورد. بهتر است کمی هوشمندانه تر عمل کنید. و به فکر خرید کفش‌های بهتری باشید.

شما می توانید به مقاله انواع مختلف کفش اسپرت مراجعه کنید .

کفش بدون پاشنه هرگز نخرید

شاید تصور کنید در این دوران بهترین انتخاب می‌تواند کفش‌های بدون پاشنه باشد. اما سخت در اشتباهید. کفش‌های بدون پاشنه شاید در همان چند ساعت اول راحت و خوب به نظر برسند. اما با استفاده‌ی طولانی مدت می‌توانند برای کمر و پاهای شما آسیب رسان شوند.
اغلب پزشکان نیز توصیه می‌کنند کفش‌ها باید حداقل دو الی سه سانت پاشنه داشته باشند .تا درد و فشاری روی کمر انسان نیاورند. از این رو به فکر پوشیدن کفش‌های بدون پاشنه نباشید. به خصوص اگر مجبور هستید به خاطر نوع زندگی و کار خود فعالیت زیادی داشته باشید.

کفش اسپورت دارای بند نخرید

کفش‌های اسپورت می‌توانند برای دوران باردای بهترین گزینه باشند .اما نه هر کفش اسپورتی. کفش‌های اسپورتی که دارای بند هستند .و شما هر برا برای پوشیدن و یا در آوردن آن نیاز دارید تا بندهای آن را ببنید یا باز کنید می‌تواند سخت باشد.
در ماه‌های آخر بارداری با اضافه شدن وزن بدن و بزرگتر شدن شکم، شما قادر به خم شدن نخواهید بود و این عوامل سبب خواهد شد کفش‌های بند دار اذیتتان کند. در این حالت بهترین کفش زنانه برای شما کفش‌های اسپورت نرم از جنس بافت می‌باشند .که می‌توانید به راحتی آن‌ها را بپوشید یا در آورید.

تاریخچه کفش های پاشنه بلند برای مطالعه مفید خواهد بود .

کفش مناسب دوران بارداری و کفش‌های کلاسیک و کالج های نرم

اغلب برای زنان باردار توصیه می‌شود از کفش‌های کالج و کلاسیک که از جنس نرم و خوبی برخوردارند .و تا حد لازم دارای پاشنه هستند استفاده کنند. شما برای پوشیدن این کفش‌ها نیاز به خم و راست شدن ندارید. و می‌توانید به راحتی در طی دوران بارداری از آن‌ها استفاده کنید. البته دقت به پنجه‌ی کفش‌های زنانه‌ی کلاسیک یا کالج می‌تواند حائز اهمیت باشد. چرا که پاها با تورم خود ممکن است بعد از چند ماه اول، داخل کفش به زور جا شوند. در این حالت بهتر است کفشی با سایز بزرگتر برای خود تهیه کنید.

نکته پایانی در مورد کفش مناسب دوران بارداری

قلب دوم ما پای ماست. و خرید یک کفش راحت و مناسب هر چند می‌تواند هزینه‌ی زیادی برای ما داشته باشد .اما می‌تواند ضامن سلامتی قلب دوم ما باشد. در دوران بارداری به علت اهمیت زیاد این دوران حساس، استفاده از کفش‌های مناسب با جنس خوب و مرغوب سبب می‌شود تا علاوه بر راحتی حرکت، کمر درد نداشته باشید. چرا که کفش‌های سفت و محکم و نامرغوب علاوه بر زخم کردن پاها می‌توانند سبب افزایش تورم، درد کمر، لگن و استخوان‌ها شوند .و این دوران را برای شما سخت‌تر کنند. برای داشتن بهترین انتخاب باید به نکات مهم در این مورد توجه کافی داشته باشید .و برای افزایش امنیت و سلامتی خود و فرزندتان از کفش زنانه‌ی مناسب استفاده کنید.

مطالبی که شاید برای شما مفید باشد :

تاریخچه کفش مجلسی

انواع مختلف کفش مردانه

انتخاب کفش مردانه مناسب

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.