انتخاب کفش مردانه مناسب

 کفش مردانه

انتخاب کفش مردانه مناسب نیاز به کسب اطلاعات کافی دارید . آیتم‌هایی که خانم‌ها برای ست کردن و خوش تیپ به نظر رسیدن دارند بیشتر از آقایان است. و این محدود بودن تعداد لباس‌ها و تنوع کم آن در بازار سبب شده تا هر کدام از آن‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته باشند. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش استایل آقایان، کیف و کفش‌ است. کفش‌های مردانه با تنوع، مدل و رنگ‌های بسیار زیادی وجود ندارند. برای مثال آیا شما کفش‌های صورتی یا فسفری و یا رنگ‌های این چنینی در مغازه‌های کفش فروشی دیده‌اید؟ طبعیتاً این محدودیت رنگ و مدل می‌تواند کار آقایان را برای خرید و ست کردن آن با آیتم‌های دیگر استایلشان سخت کند. خرید و انتخاب کفش مردانه مناسب برای آقایان سخت است اما ما اصول آن را به شما خواهیم گفت.

کفش مردانه و نقش آن در استایل


کفش‌ها یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در استایل مردانه هستند و اغلب خانم‌ها دقت زیادی به کفش‌های مردانه می‌کنند. اگر کفش مردانه‌ی شما متناسب با استایلتان انتخاب شود نشان می‌دهد شما روش بسیار هوشمندانه‌ای برای خوش تیپ بودن انتخاب کرده‌اید. اما اگر با وجود هزینه‌های گزافی که بابت خرید کفش‌های مردانه مارک دار می‌پردازید بلد نباشید آن را چگونه با دیگر اجزای لباس‌هایتان هماهنگ کنید هزینه‌های شما نیز هدر رفته است.
صد البته که راحتی کفش‌ها برای آقایان از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است چرا که آقایان نسبت به خانم‌ها ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه به سر می‌برند و راحت نبودن کفش می‌تواند بسیار آزار دهنده و کلافه کننده باشد. در حالی که کفش زنانه اینگونه نیست .

کفش مردانه مشکی همیشه بهترین انتخاب است

درست است که انتخاب رنگ‌های تیره از نظر روانشناسی رنگ‌ها می‌تواند برای روحیه و انرژی فرد تاثیر منفی بگذارد اما چه کنیم که رنگ مشکی جذابیت خاصی دارد و نمی‌توان به راحتی آن را کنار گذاشت. هر مردی باید دست کم چند جفت کفش مردانه‌ی مشکی در مدل‌های متنوع به خصوص کلاسیک و مجلسی در کمد خود داشته باشد. کفش‌های مشکی تیره شما را جذاب، مقتدر و باهوش نشان می‌دهند، البته توجه به تمیزی کفش نیز مهم است.
کفش مردانه‌ی مشکی می‌توانند به راحتی با سایر لباس ها ست شوند و با هر رنگی زیبایی خود را حفظ کنند. کفش‌های مردانه‌ی مشکی همیشه گران‌تر از بقیه‌ی کفش‌ها به نظر می‌رسند. حتی اگر قیمت کمی برای خرید آن صرف کرده باشید.

مطالعه مقاله انواع کفش برای شما مفید خواهد بود .

 

رنگ قهوه ای و تناژهای مختلف آن در کفش مردانه

رنگ قهوه‌ای می‌تواند بسیار خیره کننده، جذاب و خاص باشد. انتخاب کفش مردانه به رنگ قهوه‌ای می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای برای شما باشد البته که تناژهای مختلف از این رنگ وجود دارد که می‌توانید با انتخاب رنگ دلخواهتان آن را با کت و شلوارتان ست کنید. دقت کنید رنگ قهوه‌ای با تناژهای روشن‌تر نیاز به لباس‌های اسپورت دارند و تناژهای تیره‌ی کفش مردانه‌ی قهوه‌ای، لباس‌های مجلسی و رسمی را می‌طلبد.

رنگ قهوه ای برای کیف زنانه و کیف مردانه نیز به کار می رود .

انتخاب کفش مردانه مناسب و رنگ مناسب

از استایل مونوکروم با رنگ قهوه‌ای بپرهیزید. ست کردن تمام آیتم‌های لباستان و دقیقاً یک رنگ بودن تمام آن‌ها می‌تواند فاجعه باشد. اگر دوست دارید خوش تیپ تر به نظر برسید می‌توانید رنگ کفش قهوه‌ای خود را با بند ساعت و کمربند خود ست کنید و استایل خود را با دتایل‌ها هماهنگ کنید.پ

کفش های مردانه طوسی

طوسی رنگی خنثی مانند سفید و مشکی است و به راحتی می‌تواند با هر رنگ دیگری ست شود. این رنگ جذاب در کفش مردانه می‌تواند جلوه‌ی خاصی به شما بدهد. مثلاً اگر کت و شلوار مشکی به تن دارید انتخاب کفش کلاسیکی به رنگ طوسی همراه با یک شال طوسی دور گردن و یا یک پیراهن طوسی همرنگ با کفشتان می‌تواند شما را جذاب و خاص نشان دهد.
طوسی را می‌توان رنگی مینمال، ساده و جذاب معرفی کرد که می‌تواند به راحتی با هر چیزی خود را وفق دهد. البته تناژهای مختلفی از این رنگ وجود دارد که می‌توانید با توجه به رنگ دیگر آیتم‌های لباستان از آن‌ها نیز انتخاب کنید.

تاریخچه کفش مجلسی مطلبی است که اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهند .

کفش سفید و استایلی کژوال


اغلب کم دیده شده است که کفش کلاسیک با رنگ سفید تولید شود که مطمئناً جذاب هم نخواهد بود. اما اگر بگوییم شما می‌توانید با یک جفت کفش اسپورت مینیمال و ساده‌ی سفید، کت شلوار بپوشید تعجب نکنید چرا که این استایل جدیداً بسیار مد شده است. پوشیدن یک کت و شلوار تیره اور سایز با یک جفت کفش سفید می‌تواند استایلی نیمه رسمی برای مردهای جوان باشد. البته دقت کنید اگر می‌خواهید کفشتان با کت و شلوار هماهنگ‌تر باشد باید نوع ساده‌ای از آن را انتخاب کنید.

کفش مردانه یشمی رنگ

به جرات می‌توان گفت رنگ یشمی نیز مانند رنگ مشکی می‌تواند خود را با هر چیزی ست کند. کفش مردانه یشمی رنگ به خصوص اگر بوت و نیم بوت باشد می‌تواند استایل شما را خاص و جذاب نشان دهد. شاید کمتر کسی به دنبال کفش مردانه‌ی یشمی رنگ برود اما نگران نباشید با خرید یک جفت کفش یشمی رنگ خواهید دید که چگونه این کفش با هر لباسی ست می‌شود و استایل‌های زیبایی به وجود می‌آورد.
نکته‌ی مهم و ساده‌ای که در تمام کفش‌ها رایج است ست کردن آن با پیراهن است. اگر زیاد اهل جزئیات نیستید می‌توانید با یک پیراهن یشمی تیپ خود را کامل کنید.

کفش پاشنه بلند معمولا مخصوص بانوان است . اما برخی کفش های مردانه نیز پاشنه نسبتا بلندی دارند .

سرمه ای را فراموش نکنید

رنگ سرمه‌ای بسیار جذاب و خاص است و مانند رنگ مشکی عمل می‌کند. یعنی می‌تواند به راحتی با هر لباسی که دارید ست شود. کفش مردانه‌ی سرمه‌ای رنگ می‌تواند در یک استایل مونوکورم تماماً سرمه‌ای نیز جذاب به نظر برسد یا با یک شلوار جین نیز زیبا باشد.

انتخاب کفش مردانه مناسب و کفش اسپورت


کفش‌های مردانه‌ی اسپورت می‌توانند در رنگ‌های مختلف تولید شوند. این کفش‌ها کاملاً با تیپ‌های اسپورت و غیر رسمی هماهنگی دارند و می‌توان آن‌ها را به راحتی با هر لباسی به جز کت و شلوار ست کرد. این کفش‌ها می‌توانند با جذابیت خود جلب توجه کنند. پس اگر دوست دارید استایل خاصی با آن بسازید استایل خود را در چند رنگ خلاصه کنید تا شلوغ و آشفته به نظر نرسید. استفاده از کفش‌های اسپورت رنگی مردانه با لباس‌های جین می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای جوانان و نوجوانان باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف کفش اسپرت روی این لینک کلیک کنید .

جوراب مناسب با کفش مردانه بپوشید

یکی از مهم‌ترین اصول ست کردن لباس‌ها پوشیدن جوراب‌های مناسب با استایلتان است. شاید فکر کنید قرار است پا درون کفش قرار گیرد و جورابی دیده نشود اما سخت در اشتباهید. کافی است روی مبل یا صندلی بنشنید و جورابتان نمایان شود. بهترین توصیه به افرادی که دارای تیپ‌های رسمی هستند استفاده از جوراب‌های ساده و بلند است تا پاهایشان دیده نشود. انتخاب جورابی هماهنگ با رنگ کت و شلوار از اهمیت زیادی برخوردار است. جوراب‌های مشکی و طوسی تیره می‌تواند بهترین انتخاب برای استایل‌های رسمی باشد. البته اگر کالج پوش هستند بهتر است بدانید پوشیدن جوراب بلند می‌تواند بدترین انتخاب باشد چرا که کالج‌ها جوراب‌های مخصوص خود را دارند.

انتخاب کفش مردانه مناسب

شاید خرید کفش مردانه کار سختی به نظر نرسد اما یک اشتباه ساده هنگام خرید و انتخاب رنگ نامناسب آن می‌تواند یک اشتباه بزرگ در استایل شما به وجود آورد. توصیه می‌کنیم قبل از خرید کفشتان با رنگ‌ها و نحوه‌ی ست کردن آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. کفش مردانه علاوه بر راحتی و جنس مرغوبی که باید داشته باشد، باید بتواند با انواع لباس‌های مختلفی که دارید ست و هماهنگ شده و ظاهر شما را آراسته و خوب نشان دهد.

مطالب مربوط به این موضوع :

انواع مختلف کفش مردانه

انواع مختلف کفش زنانه

تاریخچه کفش های پاشنه بلند

راههای ارتباطی سوبیا :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. نیما گفت:

    همونطور که میدونید پا قلب دوم انسان است و نیاز داریم تا به خوبی از آنها محافظت کنیم انتخاب کفش مناسب با سایز و فرم پا خیلی اهمیت دارد برای همین به هر کفشی نمیشه اعتماد کرد تا از پاها محافظت کند سایت سوبیا با معرفی بهترین و زیباترین وبا کیفیت ترین کفش ها انتخاب مارا آسان میکند تا بتوانیم علاوه بر قیمت مناسب یک کفش با کیفیت را خریداری کنیم

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.