انتخاب کفش باکیفیت

انواع مختلف کفش

انتخاب کفش باکیفیت به الگوهای مختلفی بستگی دارد .کیف و کفش یکی از مهمترین انواع پوشاک می باشد . این محصول تاثیر زیادی در راحتی و سلامت انسان دارد . کفش را می‌توان به لحاظ تنوع در طرح و همچنین سایز ، یکی از متنوع ترین محصولات در دنیا دانست . هر روز طرح های جدیدی برای این محصول به وجود می‌آید . هر فرد به طور میانگین چیزی در حدود ۳۰۰ جفت کفش در طول عمر خود استفاده می کند . این کفش ها می توانند در طرح و همچنین کاربردهای مختلفی باشند . کفش را می‌توان به لحاظ جنس مواد اولیه ، طرح و همچنین کاربرد آن دسته بندی کرد . در ادامه به برخی از رایج ترین انواع کفش مردانه و کفش زنانه  و همچنین کاربرد آنها اشاره خواهیم کرد . مهمترین وظیفه کفش ایجاد راحتی و همچنین حفظ سلامتی پا در شرایط مختلف می باشد .

کفش مجلسی یا کفش آکسفورد

این نوع کفش ها به دلیل اینکه اولین بار توسط دانشجو های دانشگاه آکسفورد ، مورد استفاده قرار گرفت به این نام مشهور میباشند . از انواع مختلف چرم های طبیعی و مصنوعی ، برای ساخت این کفش ها استفاده می شود . کفش های آکسفورد دارای دوخت های بسیار ظریفی میباشند . این کفش ها برای استفاده با لباس های رسمی کاملا ایده آل می باشند . این کفش ها در کشور ما به نام کفش مجلسی معروف می باشند . کفش های مجلسی به صورت مردانه و زنانه طراحی و تولید می شوند . البته نوع مردانه آنها تنوع بیشتری دارد . کفش های مجلسی با کیفیت به صورت دست دوز میباشند . کفش های مجلسی که به صورت دست دوز میباشند ، و در ساخت آنها از چرم طبیعی استفاده شده است . محصولاتی تقریبا گران قیمت می باشند .

ویژگی های کفش مجلسی آنها را تبدیل به محصولاتی محبوب کرده است .

انتخاب کفش باکیفیت و کفش ورزشی یا اسپرت

کفش های ورزشی که در ایران نیز به نام کفش اسپرت شناخته می شوند . بیشترین تنوع را در بین کفش ها دارند . این طرح ها به لحاظ شکل ظاهری و همچنین کاربرد به چند دسته مختلف تقسیم می شوند . کفش های ورزشی می توانند برای استفاده روزانه طراحی شوند . جایی که می توان از آنها برای ورزش هایی مانند پیاده روی یا دویدن استفاده کرد . برخی از انواع این کفش ها برای ورزش توسط افراد آماتور استفاده می‌شود . برخی دیگر نیز توسط ورزشکاران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد . قیمت کفش های ورزشی می توانند از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان متغیر باشد . به هنگام خرید یکی از این محصولات باید ویژگی های زیادی را در نظر داشته باشید .

بهترین نوع کفش اسپرت لزوما گران ترین نوع نمی باشد .

انتخاب کفش باکیفیت و کفش اسنیکرز

اینو کپچا به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به کفش های ورزشی دارند . با این تفاوت که این کفش ها برای استفاده روزانه طراحی شده اند . و برای استفاده جهت ورزش مناسب نیستند . مهمترین ویژگی کفشهای اسنیکرز راحتی آنها می باشد . همچنین کفش ها دارای وزن مناسبی می باشند . یکی از معروف ترین مارک ها برای تولید کفش اسنیکرز ، تولیدی آل استار می باشد . کفش های آل استارز یک نمونه از کفش های اسنیکرز می باشند . البته امروزه تولیدی های زیادی اقدام به طراحی و تولید این نوع کفش نموده اند . کفشهای اسنیکرز معمولاً در بین جوانان محبوبیت بیشتری دارد . شما میتوانید برای مشاهده و خرید انواع مختلف کفش ، به وب سایت سوبیا مراجعه کنید . محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی از بهترین مارک ها می باشند .

این نوع کفش از محبوب ترین انواع مختلف کفش مردانه هستند .

انتخاب کفش باکیفیت و کفش کالج

کفش کالج یکی از کفش‌های بسیار محبوب و عامه پسند می باشد . شما میتوانید این کفش ها را با بسیاری از لباس ها ست کنید . استفاده از کفشهای کالج در بین تمام سنین رایج می باشد . یکی از ویژگی های کفش های کالج راحتی در پوشیدن آنها می باشد . این کفشها معمولاً بدون بند می‌باشند . کفش کالج می‌تواند به صورت چرمی یا پارچه ای باشد . اینو کفش دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشد ، که سبب می‌شود انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار داشته باشد . کفش های کالج دارای زیره هایی با ارتفاع پایین می باشند . طرح کلاسیک استفاده شده برای کفش کالج و نوع دوخت آن ، این محصول را تبدیل به یک کفش بسیار زیبا کرده است . کفش های کالج در میان محصولات میان رده تا گرانقیمت جای می گیرند . اگر شما هم در دسته کسانی هستید که مجبور هستید برای ساعت‌های طولانی کفش بپوشید ، کفش کالج می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد .

تنوع کفش مردانه در این محصولات زیاد است .

صندل ها

صندل ها در کشور ما به نام کفش های تابستانی نیز معروف می باشند . همانگونه که از نام این محصولات پیداست ، استفاده آنها مخصوص آب و هوای گرم مانند تابستان می‌باشد . صندل ها در واقع ترکیبی از دمپایی و کفش می باشند . به بیان ساده تر می توان گفت که صندل ، نوعی کفش است که قسمتی از آن بدون پوشش و باز می باشد . صندل ها در انواع مردانه و زنانه طراحی و تولید می شوند . برخلاف کفشهای مجلسی تنوع بالایی در انواع مردانه آن وجود دارد . صندل های زنانه دارای تنوع بیشتری می باشند .
صندل می تواند به صورت پاشنه دار یا بدون پاشنه باشد . همچنین انواع مختلف صندل در طرح های پاشنه بلند و پاشنه کوتاه وجود دارد . بر حسب سلیقه می توان برای ساخت این کفش از چرم یا پارچه استفاده کرد . صندل ها معمولاً کفش های ارزان قیمت می باشند ، همچنین دارای تنوع رنگ بالایی می باشند .

انواع این کفش ها را می توانید از طریق وبسایت سوبیا خریداری نمایید .

کفش بوت

بوت به نوعی از کفش‌های ساقدار اطلاق می شود ، که معمولاً برای استفاده در فصل سرما مناسب هستند . مهمترین ویژگی بوت ایجاد پوششی بهتر برای پا می باشد . بلندی ساق در کفش‌های بوت می تواند از قوزک پا تا بالای زانو متغیر باشد . کفش های بود که دارای ساق های بلند می باشند ، معمولاً برای استفاده خانم ها طراحی و تولید می‌شوند . برای ساخت انواع کفش  بوت معمولاً از چرم مصنوعی و طبیعی استفاده می‌شود . اما انواع مختلفی از کفش های بوت وجود دارد ، که در ساخت آنها از پارچه های با کیفیتی مانند جیر استفاده شده است . بوت هایی که دارای ساق های کوتاه تری می باشند ، عمدتاً به‌ صورت بند دار می باشند . اما برای بوت هایی با ساق بلند اکثراً از زیپ استفاده می‌شود .

کفش تخت

کفش های تخت دارای تنوع زیادی هستند . این رو کفش ها تقریباً بدون پاشنه هستند . و زیره آنها بسیار نازک می باشد ، که موجب می شود ارتفاع کفش بسیار پایین باشد . این نوع کفش ها ایده آل ترین کفش برای استفاده روزانه میباشند . شما به راحتی می توانید برای ساعت‌های طولانی این کفش‌ها را بپوشید ، بدون اینکه احساس خستگی و اذیت به شما دست بدهد . برای استفاده در این کفش‌ها پارچه کاربرد بیشتری در مقایسه با چرم دارد . مخصوصاً از پارچه هایی که دارای تنفس پذیری مناسبی هستند ، در تولید کفش های تخت استفاده زیادی می‌شود . راحتی زیاد و همچنین وزن سبک این کفش ها موجب می شود ، که برخی از افراد به عنوان کفش پیاده روی از آنها استفاده کنند . این کفش ها به لحاظ قیمت نیز در دسته های محصولات اقتصادی قرار می‌گیرند . شما می‌توانید با قیمت پایین یکی از انواع مختلف این کفش‌ها را خریداری کنید . بیشترین تنوع این محصولات مربوط به کفش زنانه می باشد .

انتخاب کفش باکیفیت و کفش چرم

کفش چرم به تمام کفش هایی که در ساخت آن از چرم استفاده شده است اطلاق می‌شود . عمده ترین و بیشترین استفاده از چرم برای کفش های مجلسی می باشد . کفش های مجلسی به لحاظ ظاهری شباهت های زیادی به هم دارند ، اما طراحی های ظریفی وجود دارد که باعث تفاوت آنها می‌شود . کفش هایی که در ساخت آنها از چرم طبیعی استفاده می‌شود ، به مراتب دارای قیمت بالاتری می باشند . همچنین برخی از کفشهای چرم وجود دارد ، که به صورت دست دوز می باشند .
البته استفاده از چرم در تولید بسیاری از کفش‌ها رایج می‌ باشد . کفشهای چرم به لحاظ کاربرد تنوع بالایی دارند ، اما تنوع طرح و کاربرد آنها به اندازه کفش های اسپرت نمی باشد . شما می توانید کفش های چرم را با انواع لباس سایه اسپرت یا مجلسی ست کنید . کفش چرمی بهترین کفش برای پوشیدن با شلوارهای پارچه‌ای می باشد .

خرید کفش از فروشگاه اینترنتی سوبیا

همانند بسیاری از محصولات که امروزه به صورت اینترنتی فروخته می‌شوند . شما می توانید انواع مختلف کفش را نیز به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید . برای این منظور باید توجه داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید . توجه به نماد اعتماد الکترونیکی در سایت مورد نظر ، یکی از ویژگی های فروشگاه معتبر میباشد .
شما می توانید انواع مختلف کفش برای مصارف مختلف را ، در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.