انتخاب کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

انتخاب کفش پاشنه بلند نیاز به اطلاعات کافی دارد .کفش پاشنه بلند یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانمها جهت استفاده در مجالس و مهمانی‌ها می‌باشد. این کفش زنانه در تنوع بالایی تولید شده است. و ویژگی‌های مختلفی از آن در انواع مختلف عرضه شده در بازار مشاهده می‌گردد. استفاده از کفش پاشنه بلند موجب می‌شود .که قد خانم‌ها بلندتر دیده شود .اما برای انتخاب صحیح این کفش باید اصولی را در نظر داشته باشید. کفشی که انتخاب می‌شود باید از استانداردهای مناسب برخوردار باشد. تا ضمن ایجاد احساس راحتی سلامتی پاها را نیز به هنگام استفاده تضمین نماید.

 

کفش پاشنه بلند ، محبوب بانوان

این مدل کفش دارای محبوبیت بالایی در بین خانم‌ها است. و نقشی مهم در متفاوت کردن استایل خانم‌ها دارد. از آنجایی که کفش با پاشنه خیلی بلند و غیر استاندارد موجب فشار به عضلات پا خواهد شد. اگر اندازه پاشنه درست انتخاب شود. و فرد دارای ساق پای چاق باشد چربی‌های این قسمت کم کم می‌سوزند. و اگر فرد دارای ساق پای لاغر باشد عضله سازی خواهد شد. انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند بسیار اهمیت دارد .

اهمیت انتخاب کفش پاشنه بلند درست


کفش‌هایی که به صورت پاشنه‌دار طراحی و تولید شده‌اند .اگر به درستی انتخاب شوند مزایایی برای فرد به ارمغان خواهند آورد. اگر کفش دارای پاشنه 5 سانتی متری باشد. به شکل مناسبی از قوس کف پا محافظت خواهد کرد. در نتیجه هنگام راه رفتن مشکلی پیش نخواهد آمد. و از پا به صورت درست حمایت می‌شود. کفش‌هایی که پاشنه‌های خیلی بلند دارند برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند .و پوشیدن طولانی مدت آنها موجب آسیب در ناحیه زانو، کمر و ستون فقرات می‌شود.

تاریخچه کفش های پاشنه بلند نشان میدهد که مردان در گذشته از این نوع کفش استفاده میکردند .

انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

یکی از موارد مهم در انتخاب کفش مناسبی که پاشنه بلند دارد. انتخاب نوع سایز درست از آن است. اگر کفش تنگ یا گشاد باشد. آسیب زیادی به کمر شما در هنگام راه رفتن وارد خواهد کرد. پس بهتر است کفشی تهیه کنید. که با قواره پای شما تناسب خوبی داشته باشد. کفشی که با سایز مناسب خریداری می‌شود تناسب خوبی با باریک یا پهن بودن پنجه پای شما دارد. پس بهتر است به قواره پای خود از نظر پهن یا باریک بودن توجه کنید .تا بتوانید سایز صحیح کفش را تهیه کنید. انتخاب کفش زنانه مناسب موجب راحتی پای شما خواهد شد .

کفش پاشنه بلند بندی


اگر کفش پاشنه بلند، دارای بندی باشد که دور ساق پا پیچیده می‌شود. در نتیجه یک پشتیبان محکم برای پا شما فراهم خواهد کرد. بدین ترتیب با خیالی راحت‌تر می‌توانید از آن استفاده کنید.
بهتر است انواع کفش پاشنه بلند از کیفیت مناسبی برای رویه و کفی برخوردار باشد تا باعث آزار شما نشود.
قبل از خرید کفش چند دقیقه با آن راه بروید تا متوجه شوید. که آیا کفش برای پای شما مناسب است یا نه.
اگر در داخل کفش از نیم کفی ارتوپدی استفاده شده باشد. در نتیجه پوشیدن و راه رفتن با کفش پاشنه بلند برای شما راحت خواهد شد.

انتخاب کفش پاشنه بلند و توجه به اندازه پاشنه

توجه به اندازه پاشنه کفش مهم است. اگر کفش شما پاشنه خیلی بلندی داشته باشد. باید بتوانید به راحتی با آن راه بروید در غیر این صورت ممکن است پای شما پیچ خورده و دچار آسیب شود.
جنس مناسبی که برای تولید کفش در نظر گرفته می‌شود مهم است. توصیه می‌شود کفش پاشنه بلند را از مکان‌های معتبر و برندهایی که مطمئن هستید محصولات خوبی تولید می‌کنند تهیه نمایید.
نوع اتصال پاشنه کفش به بدنه آن بسیار مهم است زیرا این قسمت باید وزن شما را به صورت ایده‌آل تحمل کند. اگر این اتصال به صورت استاندارد نباشد ممکن است پس از چند باز پوشیدن پاشنه از کفش جدا شود.

انواع مختلف کفش زنانه تنوع بالایی دارند .

انتخاب کفش پاشنه بلند و مشکلات راه رفتن

کفش‌های پاشنه بلندی که دارای رویه کوچک و باریک هستند. به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راه رفتن با آنها کمی سخت است. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که در استفاده از این مدل کفش‌ها حرفه‎‌ای نیستید به هیچ وجه این مدل را انتخاب نکنید.
خرید کفش با پاشنه بلند باید به نحوی باشد که پا در هنگام راه رفتن از کناره کفش بیرون نزند. توجه به این امر موجب راحتی بیشتر پای شما خواهد شد.
لطافت و جنس کفش از موارد مهم دیگر در هنگام خرید کفش است. کفش‌هایی که انعظاف‌پذیری مناسبی دارند انتخاب بهتری برای پاهای شما هستند. اگر جنس کفش از لطافت کافی برخوردار نباشد مشکلاتی برای کف پا و همین‌طور پاشنه پا به وجود خواهد آورد.

ویژگی کفش زنانه مناسب را باید به هنگام خرید در نظر داشته باشید .


انواع کفش‌های پاشنه بلند

کفش‌هایی با پاشنه‌ها نازک و باریک

این کفش‌ها متناسب با پیراهن بلند طراحی شده‌اند اما باید دقت کنید. که با استایل شما دارای هارمونی مناسبی باشند. سایز انتخابی این کفش بسیار مهم است. در مکان‌هایی که فضای سبز دارند بهتر است دقت کنید داخل چمن قدم نگذارید .زیرا پاشنه بلند و باریک آنها داخل چمن فرو خواهد رفت. در کنار کفش پاشنه بلند معمولا از انواع مختلف کیف زنانه نیز استفاده می شود .

پاشنه چهارگوش

برخی از انواع کفش‌های پاشنه بلند با پاشنه‌هایی به شکل مربع یا مستطیل شکل طراحی شده‌اند این مدل کفش‌‍‌ها راحتی بیشتری را به هنگام استفاده برای فرد به ارمغان می‌آورند. از این رو دارای ثبات و راحتی بیشتری هنگام استفاده طولانی مدت هستند. برای افرادی که با پوشیدن کفش پاشنه‌دار احساس ناراحتی می‌کنند و در این مورد حرفه‌ای نیستند توصیه می‌شود از کفش پاشنه‌داری با مدل پاشنه چهارگوش استفاده کنند.

برخی از این ویژگی ها می تواند به عنوان ویژگی های کفش مجلسی نیز قلمداد شود .


پاشنه یکسره یا لژدار

برخی از انواع پاشنه‌ها به صورت یکسره یا لژدار طراحی شده‌اند. این کفش‌ها امکان پیچ خوردن پا و آسیب به آن را در مقایسه با سایر کفش‌های پاشنه بلند کمتر می‌کنند. اما به هر حال هنگام پوشیدن آنها نیز باید به راه رفتن خود دقت کنید. لژ نیز با ارتفاع کم یا زیاد طراحی شده و برای هماهنگی مناسب با استایل خود می‌توانید انواع مختلفی از آن را تهیه کنید. از آنجایی که کفش لژدار دارای پاشنه‌هایی است که به صورت حجیم دیده می‌شود لذا ساق پای فرد را لاغرتر یا باریکتر نشان خواهد داد. بنابراین برای افرادی که می‌خواهند ساق پای آنها لاغرتر دیده شود انتخاب خوبی است.

خانمها می توانند انواع کیف زنانه را به همراه کفش پاشنه بلند استفاده کنند .

انتخاب کفش پاشنه بلند و طراحی پاشنه

کفش پاشنه بلند با طراحی خاص مدل پاشنه نیز شناخته می‌شود .تا مطابق با سلایق مصرف کنندگان به بازار عرضه گردد. مدل‌های مختلف پاشنه عبارتند از: پاشنه کوبایی، مخروطی، کاما، مدل دکوری، پاشنه فلر، پاشنه فرانسوی، پاشنه گربه‌ای پاشنه متوسط، قرقره‌ای و فانتزی که هر کدام دارای طراحی و شکل ظاهری متمایز از یکدیگر بوده و کاربردهای مختلفی برای خانم‌ها دارند.

تنوع کفش مردانه و تنوع آنها نیز در سالیان اخیر رشد زیادی داشته است .

توصیه‌هایی برای استفاده درست از کفش پاشنه بلند

اگر از کفش‌هایی با پاشنه خیلی بلند و نازک استفاده می‌شود .دقت کنید که با احتیاط با آنها راه بروید. این کفش اگرچه جذابیت خاص خود را دارد. اما اگر هنگام پوشیدن آنها بی‌دقتی کنید ممکن است خطرناک باشد. پس توجه کنید در چه مکانی و در چه موقعیتی قرار است از این نوع کفش استفاده کنید.

در این بین تاریخچه کفش مجلسی نیز می تواند برای شما جالب باشد .

اهمیت فیکس کردن پا در داخل کفش

اگر کفش شما دارای بند یا سگک است با دقت آنها را روی پای خود فیکس کنید. تا کفش در پای شما حرکت نکند. در صورتی که بندها محکم شوند .راه رفتن راحت‌تر خواهد شد. اگر در کفش با پاشنه بلند پاها آزادانه حرکت کنند راه رفتن با آنها مشکل‌تر می‌شود.
بهتر است هنگام پوشیدن کفش پاشنه‌دار دقت کنید پاهای شما عرق نکند. برای این منظور می‌توانید در داخل کفش از پودر بچه استفاده کنید. تا رطوبت را جذب کند و پا راحت‌تر در داخل کفش حرکت نماید.

به لحاظ فیکس بودن هیچ کفشی به کیفیت کفش اسپرت نیست . انواع مختلف کفش اسپرت از راحتی زیادی برخوردار هستند .

توجه به نوع راه رفتن هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند

مراقب باشید وقتی از کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنید پاهای شما کج و زاویه‌دار نشوند. زیرا این امر باعث می‌شود تعادل شما موقع راه رفتن به هم بخورد.
بهتر است با کفش پاشنه‌دار قدم‌های کوتاه بردارید .این امر تعادل شما را بیشتر حفظ کرده .و اگرچه سرعت راه رفتن شما کم خواهد شد اما بهتر راه می‌روید.


اندازه‌های مختلف پاشنه

کفش با اندازه پاشنه 3 سانتی‌متری دارای مدل‌های مختلفی هستند. این کفش دارای ارتفاع کم برای پاشنه است. و اگرچه ارتفاع کمی دارد اما قوس پا را به شکل مناسبی نگه داشته و راحت است. استفاده از این مدل کفش در طول روز موجب می‌شود احساس خستگی نکنید .و برای انجام فعالیت‌های روزمره انتخابی مناسب می‌باشد.
کفش با پاشنه 5 سانتی‌متری که در افزایش قد و کشیده‌تر نشان دادن ظاهر افراد تاثیر دارد. احساس راحتی در این مدل برای فرد وجود دارد. و اغلب برای صندل‌های جلوباز یا کفش جلو باز در نظر گرفته خواهد شد. مدل‌های پاشنه در این نوع کفش فرق دارد .و برای مجالس نیز مناسب است. علاوه بر این در استفاده روزمره برای افرادی که اندامی توپر دارند انتخاب خوبی می‌باشد.

انواع مختلف کفش را از فروشگاه اینترنتی سوبیا خریداری نمایید .

انتخاب کفش پاشنه بلند و کفش پاشنه ده سانتی

کفش با پاشنه 10 سانتی‌متری که اغلب از 9 تا 11 سانتی‌متر متغیر است. این مدل برای مجالس طراحی شده. و استفاده از آن برای مدت زمان طولانی توصیه نمی‌شود. این مدل پاشنه‌های پهن یا باریک دارد .و با توجه به استایل شما قابل تهیه است.
کفش‌هایی با ارتفاع پاشنه بیشتر از 10 سانتی‌متر که طراحی خاص خود را دارد. استفاده از این کفش‌ها توصیه نمی‌شود. زیرا موجب آسیب به مچ و تاندون‌های پا خواهد شد. اگرچه که زیبایی خاصی از این کفش نصیب فرد می‌شود .و در کشیده‌تر دیده شدن اندام خانم‌ها موثر است. اما به دلیل آسیب‌های جدی که به سلامت افراد وارد می‌کند. به ویژه برای خانم‌هایی با اندام درشت به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

تاریخچه کفش مجلسی

انواع مختلف کفش مردانه

انتخاب کفش مردانه مناسب

بهترین نوع کفش اسپرت

راههای ارتباطی :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.