انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند

انواع پاشنه بلند در کفش های زنانه

انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند تنوع بالایی دارند .کفش پاشنه بلند بهترین دوست یک زن است. این جمله یکی از حرف‌های معروف مرلین مونرو می‌باشد که در جامعه‌ی امروزی بیشتر با معنی و مفهوم آن آشنا شده و آن را درک می‌کنیم. کفش پاشنه بلند می‌تواند اعتماد بنفس خانم‌ها را افزایش داده و ظاهر آن‌ها را متحول کند اما هنگامی که صحبت از کفش پاشنه بلند می‌شود، خانم‌ها در بین انواع کفش‌های پاشنه بلند سردرگم شده و انتخاب یک کفش زنانه پاشنه بلند برایشان سخت می‌شود.
اگر سری به مغازه‌های کفش فروشی بزنید با انواع مختلف کفش‌های پاشنه بلند مواجه خواهید شد که انتخاب از بین آن‌ها برایتان سخت خواهد شد. اما اگر با انواع کفش‌های پاشنه بلند و نوع پاشنه‌ها آشنا بوده و اطلاعات کافی در مورد آن‌ها داشته باشید، می‌توانید کفش‌های متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند به کفش‌هایی گفته می‌شود که کف و پاشنه آن‌ها با یکدیگر هم سطح بوده .اما پاشنه‌های بلندتری دارند. انواع کیف و کفش‌های مختلف ضروری‌ترین بخش از لباس‌های زنانه را شامل می‌شوند. همانطور که می‌دانید کفش‌های زنانه انواع مختلفی داشته و هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. در بین تمامی کفش‌های زنانه، پاشنه بلند جز محبوب‌ترین آن‌ها بوده و همواره خانم‌ها علاقه بیشتری به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند دارند. چرا که پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند باعث قد بلندتر به نظر رسیدن و زیبا دیده شدن استایل آن‌ها می‌شود.


انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند و کاربرد های کفش پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه بلند از جمله کفش‌هایی هستند که به دلیل تنوع بسیاری که دارند. می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلفی استفاده کرد. در حالت کلی کفش‌ها را متناسب با لباس و شرایط مکانی که در آن می‌پوشند، انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال بسیاری از افراد معتقدند که تمامی کفش‌های پاشنه بلند موجب کمر درد شده. و نمی‌توان از آن‌ها در محل کار استفاده کرد.
اما این تفکری کاملاً عامیانه بوده و به هیچ عنوان درست نمی‌باشد. چرا که تمامی کفش‌های پاشنه بلند، پاشنه‌های یکسانی نداشته. و برخی از آن‌ها بلند و برخی دیکر کوتاه هستند. به همین دلیل نیز باید پس از اینکه اطلاعات کافی در مورد پاشنه‌های کفش‌ها بدست آوردید. سعی کنید که متناسب با شرایط خود از کفش مناسبی استفاده کنید.

بسیاری از این مشکلات در کفش مردانه وجود ندارد .

انواع پاشنه در کفش های پاشنه بلند زنانه

با اینکه شاید راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند برای برخی از خانم‌ها ناراحت کننده به نظر برسد اما با این حال این کفش‌ها طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که تنها چند نوع کفش پاشنه بلند وجود داشته و آن‌ها حق انتخاب کمتری دارند اما باید بگویم که واقعیت این گونه نمی‌باشد. کفش‌های پاشنه بلند در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، که هر کدام بنا بر نوع پاشنه کاربردهای مختلفی نیز دارد.

البته در این میان مضرات کفش پاشنه بلند را نیز در نظر بگیرید .

منظور از کفش پاشنه بلند

منظور از کفش پاشنه بلند تنها کفش‌هایی با پاشنه‌های 10 سانتی متر نبوده .و در بسیاری از موارد پاشنه‌های کفش‌ها می‌توانند از دو سانتی متری نیز شروع شود. تنوع بسیار زیاد در کفش پاشنه بلند سبب شده است که افراد حق انتخاب بیشتری داشته و بتوانند متناسب با لباس و مکان، کفش‌های پاشنه بلند زیبایی را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم مدل‌های مختلف پاشنه‌های کفش‌ها را معرفی کرده و با این کار به شما در انتخاب کفش مناسب کمک کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بر خلاف تصور عمومی تاریخچه کفش های پاشنه بلند قدمت طولانی دارد .


انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند و کفش با پاشنه مربعی یا بلوکی

کفش‌های پاشنه داری که پاشنه‌های مربعی و با ارتفاع کم در حدود 2 الی 5 سانتی متر دارند، به پاشنه مربعی معروف هستند. این کفش‌ها برای افرادی که راه رفتن با کفش پاشنه بلند برایشان سخت است، مناسب بوده و می‌توان از آن‌ها در محیط کار، عروسی، مهمانی و هر مکان دیگری استفاده کرد. از طرفی به دلیل مربعی بودن آن‌ها، به پاشنه‌های بلوکی نیز معروف هستند.

برای آشنایی بیشتر مطلب ویژگی کفش زنانه مناسب را مطالعه نمایید .

انواع پاشنه در کفش پاشنه بلند و کفش با پاشنه کوبایی

اگر تا به حال به پاشنه کفش‌های بوت، نیم بوت، و چکمه‌ها توجه کرده باشید، خواهید دید که این کفش‌ها پاشنه‌هایی شبیه به پاشنه کفش‌های مردانه دارند. به این گونه پاشنه‌ها پاشنه‌های کوبایی گفته می‌شود، که معمولاً از سایر پاشنه‌های مشابه کوتاه‌تر هستند. گاهاً نیز به دلیل راحت بودن این پاشنه‌ها، از آن‌ها در سایر کفش‌ها نیز استفاده می‌کنند.

در این بین کیف زنانه و انواع کیف زنانه نیز اهمیت بالایی دارد .


پاشنه های کاما یا ویرگولی

یکی از پاشنه‌هایی که در بین خانم‌ها محبوبیت کمتری داشته اما بسیار جذاب نیز هستند، پاشنه کاما و یا ویرگولی می‌باشد. پاشنه‌های کاما شکلی شبیه به کاما و یا همان ویرگول انگلیسی داشته و هلال مانند و ظریف می‌باشند. این کفش‌ها مورد علاقه استایلیستها و طراحان مد بوده و همواره در جشن‌های مد و فشن از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کفش پاشنه بلند به هیچ عنوان کفش مناسب دوران بارداری نیست .

پاشنه مخروطی

پاشنه‌هایی که از بالا ضخیم و محکم بوده و در پایین شکل باریکی دارند. به پاشنه‌های مخروطی معروف بوده. و بسیار محکم و با دوام می‌باشند. این پاشنه‌ها نیز جز پاشنه‌های پرطرفدار بوده و در بسیاری از کفش‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. این طرح از پرطرفدار ترین انواع کفش می باشد .

پاشنه های دکوری یا Decorative

طراحان کفش نیز همانند طراح‌های لباس ذهن خلاق داشته .و همواره به دنبال ایجاد طرح‌های جذاب و زیبا در پاشنه هستند. پاشنه‌های دکوری به پاشنه‌هایی گفته می‌شود .که طرح‌های جذابی داشته و طراحان متناسب با روی کفش طرح پاشنه آن را انتخاب می‌کنند. کفش‌هایی با پاشنه دکوری، معمولاً مناسب برای مهمانی‌های باشکوه و عروسی‌های مجلل بوده. و می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های جذاب هماهنگ کنید.


پاشنه گربه ای

یکی دیگر ازپاشنه‌ها برای کسانی که با پاشنه‌های خیلی بلند راحت نیستند.کفش‌هایی با پاشنه‌های گربه‌ای می‌باشد. این نوع از پاشنه‌ها نازک بوده و ارتفاع کمی دارند. معمولاً خانم‌هایی که قد بلندی داشته .و نمی‌توانند کفش‌هایی با پاشنه‌های بلند بپوشند.از کفش‌هایی با پاشنه گربه‌ای استفاده می‌کنند.

انواع مختلف کفش زنانه را از طریق این لینک مشاهده نمایید .

پاشنه بلند نازک

پاشنه‌های بلند به کفش‌هایی گفته می‌شود. که پاشنه آن‌ها در هر شکل و فرمی که باشند. ارتفاعی به اندازه ۱۰ سانتی متر و یا بیشتر از آن را دارند. این کفش‌ها کمی حساس بوده و باید بتوانید متناسب با شرایط مکانی که در آن حضور دارید.از آن‌ها استفاده کنید. ازاین پاشنه‌ها می‌توان در انواع مختلف کفش‌های کلاسیک، جلو بسته، نیم بوت، مجلسی و … استفاده کرد.

کفش هایی با پاشنه مستطیلی بلند

برای افرادی که راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند برایشان سخت و دشوار است. پاشنه‌های مستطیلی انتخاب خوبی هستند. این نوع از پاشنه‌ها شکلی شبیه به مستطیل داشته و ارتفاع بلندی نیز دارند .که هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از آن‌ها ندارید. علاوه بر آن پاشنه‌های مستطیلی ضخامت خوبی داشته .و افراد می‌توانند به راحتی با آن‌ها راه بروند.

البته در این بین انواع مختلف کفش اسپرت نیز جایگاه ویژه ای در بین افراد دارند .


کفش با پاشنه صندل و لژ دار

کفش‌هایی با پاشنه‌های یکسره تفاوتی با کفش‌های بدون پاشنه ندارند. چرا که هم سطح با زمین بوده و تنها قد شما را بلند تر نشان می‌دهند. این نوع از پاشنه‌ها به کفش‌های لژدار نیز معروف بوده .و اغلب در صندل‌های تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در استفاده از این نوع پاشنه‌ها هیچ گونه محدودیتی ندارید .و به همین دلیل نیز می‌توان از آن‌ها در هر مکانی استفاده کرد. علاوه بر آن افرادی که نمی‌توانند از پاشنه‌های بلند و نازک استفاده کنند. بهترین گزینه برای آن‌ها صندل‌های لژدار می‌باشد.

کفش هایی با پاشنه های متوسط

این نوع از پاشنه‌ها، ارتفاع و ضخامت متوسطی داشته. و معمولاً برای استفاده روزانه مناسب هستند. کفش‌هایی با پاشنه‌های متوسط بسیار راحت بوده .و در حین استفاده از آن‌ها هیچ گونه کمر درد و پادردری را حس نخواهید کرد. از طرفی می‌توانید با کفش‌های پاشنه متوسط مدت زمان طولانی، بدون هیچ‌گونه دردی سرپا باشید. کفش‌هایی با پاشنه متوسط کاربردهای بسیاری در محیط‌های اداری، مهمانی‌های طولانی مدت، استفاده روزانه و … دارند.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

تاریخچه کفش مجلسی

انتخاب کفش مردانه مناسب

بهترین نوع کفش اسپرت

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.