بهترین نوع کفش اسپرت

کفش اسپرت

بهترین نوع کفش اسپورت را با چند ویژگی میتوان تشخیص داد . کفش اسپورت نوعی کفش راحت، سبک و نرم است .که از نوع چرمی آن برای پیاده روی طولانی و فعالیت های روزمره و کتانی آن برای ورزش های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار کفش های اسپورت به گونه‌ای است که فرم آن کاملا متناسب با فرم و شکل پا بوده و قلب دوم شما در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. کفش اسپورت پاشنه هایی تخت یا لژدار داشته و پاشنه و پنجه پا در حالتی متناسب قرار می‌گیرند.   اسپرت پنجه‌هایی پهن داشته و با پوشیدن آن ها، انگشتان شما به راحتی می توانند جابجا شوند. در واقع کفش اسپرت شامل کفش مردانه و کفش زنانه می شود .

بهترین نوع کفش اسپرت و جنس کفش

کفش های اسپورت با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شوند. کفش های اسپورت زنانه و مردانه‌ای که ما به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم، از جنس چرم طبیعی یا انواع چرم مصنوعی است. استفاده از چرم در تهیه کفش اسپورت، دوام و طول عمر این کفش‌ها را بالا برده است‌. کفش های اسپورت چرمی به صورت بند دار یا بدون بند تولید می شوند. این نمونه کفش ها دارای طرح‌ها و مدل های متنوعی می باشند‌.

به لحاظ راحتی کفش اسپرت کیفیت بالاتری از کفش پاشنه بلند دارد .

بهترین نوع کفش اسپرت طبی

برخی نمونه های کفش چرمی اسپورت به صورت کاملا طبی تولید و روانه بازار فروش می شود. کفش های طبی بر اساس استانداردهای جهانی کفش طراحی شده‌اند. پیاده روی با کفش طبی اسپورت بسیار راحت بوده و عوارضی مانند کمر درد و پا درد را به همراه نخواهد آورد. کفش های اسپورت ورزشی نیز که به کفش های کتانی معروف هستند، غالبا از پارچه های ضخیم مانند کتان و برزنت یا پلاستیک و پی وی یو تهیه شده‌اند.

صنایع کیف و کفش امروزه از صنایع پر رونق در دنیا به شمار می رود .


مدل های مختلف کفش اسپرت

کفش اسپرت را می توان در طرح‌ها و مدل های مختلف در بازار فروش پیدا کرد. مدل های زنانه، مردانه و بچگانه کفش های اسپرت دارای تنوع بالایی هستند. برخی نمونه ها طرحی ساده و نمونه های دیگر در طرح های فانتزی تولید می شوند. دختران و پسران جوان ترجیح می‌دهند کفش اسپرت و ورزشی آن ها جزء جدیدترین و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها باشد. کفش های اسپورت به صورت ساق دار یا بدون ساق طراحی می شوند.

بسیاری از خانم ها علاقه دارند کیف زنانه را با کفش ست کنند. این موضوع در مورد کفش اسپرت نیز وجود دارد .

بهترین نوع کفش اسپرت ساق دار

کفش اسپرت ساق دار از مچ پای شما محافظت می کند. کفش های اسپورت ورزشی نیز دنیایی از طرح و مدل دارند. بسته به نوع ورزش، کفش اسپرت مناسب با آن نیز تولید شده است. در واقع نسبت به فشاری که ورزش مورد نظر به پای فرد وارد می کند، پاشنه و پنجه کفش ورزشی طراحی می شود. به طور مثال طراحی کفش مخصوص کوهنوردی با کفش والیبال یا فوتبال متفاوت است. کفش های اسپورت علاوه بر تنوع در طرح و مدل، از رنگ‌بندی های متنوعی نیز برخوردار هستند. خریداران کفش اسپورت با مشاهده گزینه های متعدد پیش رو، خریدی آسان‌تر خواهند داشت.

جهت انتخاب بهتر مطلب انتخاب کفش مردانه مناسب و کفش مناسب دوران بارداری را مطالعه نمایید .


ویژگی بهترین نوع کفش اسپرت

کفش اسپرت توسط برندهای متعددی تولید می‌شود، اما کیفیت تولیدات آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. کفش اسپورت خوب باید متناسب با استانداردهای جهانی کفش تولید شود. رویه کفش اسپرت باید انعطاف لازم را داشته و خشک و شکننده نباشد. کفی داخلی کفش اسپورت باید متناسب با قوس کف‌ پا طراحی شود. در صورتی که کفی داخلی پا مناسب باشد، به مرور زماندکمر درد و پا درد را به همراه خواهد آورد. زیره کفش اسپرت علاوه بر انعطاف مناسب باید از دوام لازم و ضخامت کافی برخوردار باشد. همچنین زیره کفش باید از پای شما در مقابل سرما و گرمای زمین محافطت کند. دقت کنید که زیره کفش نباید در اثر شرایط دمایی خاص دچار ترک شود. کفش هایی که زیره های آج‌دار دارند، خطر لیز خوردن را کاهش می دهند.

کفش اسپرت برای کمپینگ و کوهنوردی بسیار مناسب است .

وجود منافظ برای تنفس پا

کفش اسپورت خوب باید دارای منافذی برای تبادل جریان هوا بوده و از تعریق پا جلوگیری نمایند. همانطور که می دانید، تعریق پا در کفش ممکن است سبب تولید قارچ در بین انگشتان پا گردد. در نهایت می توان گفت بهترین کفش اسپورت آن است که از پای شما در مقابل سرما و گرما همچنین سایر عوامل بیرونی محافظت کند.

اگر مضررات کفش پاشنه بلند را بخوانید متوجه اهمیت کفش مناسب خواهید شد .

بهترین نوع کفش اسپرت و نحوه نگهداری


برای ماندگاری و طول عمر بیشتر کفش های اسپرت باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار داد. اگر کفش اسپرت شما از جنس چرم است، بهتر است هر چند وقت یکبار از واکس یا روغن های مخصوص برای نرم شدن چرم، جلا و درخشندگی آن استفاده کنید. کفش های اسپورت را هرگز در محل های مرطوب نگهداری نکنید. قرار دادن کفش های اسپورت ورزشی در مکان های مرطوب، شکل و حالت اولیه کفش را تغییر می دهد. از قرار دادن کفش های اسپرت در معرض نور خورشید نیز خودداری نمایید.‌

مقاله انواع کفش را برای تصمیم گیری بهتر مشاهده کنید .

دمای مناسب برای نگهداری کفش اسپرت

شرایط دمایی گرم علاوه بر اینکه موجب خشک شدن و کاهش انعطاف رویه کفش می شود، ممکن است موجب فاسد شدن چسب کفش نیز شود.اگر می خواهید کفش ورزشی خود را بشویید از قرار دادن آن در ماشین لباسشویی خودداری کرده و آن را به کمک یک فرچه مخصوص شستشو دهید. خشک کردن کفش بهتر است در هوای آزاد صورت گیرد.
برای تسریع خشک شدن کفش اسپورت، در داخل آن روزنامه قرار داده تا رطوبت آن تا حدودی گرفته شود. اگر قرار است مدتی از کفش اسپورت خود استفاده نکنید، چند بسته رطوبت گیر در داخل آن قرار داده و از قالب های کفش برای حفظ شکل و ظاهر اولیه کفش اسپورت خود استفاده کنید.


کفش اسپرت را از کجا بخریم؟

برندهای متعددی در زمینه تولید انواع کفش اسپورت فعالیت می کنند. بهتر است قبل از خرید کفش اسپورت، برندهای معتبر و شناخته شده این نمونه کفش را شناسایی نمائید.
کیفیت تولیدات این برندها به اثبات رسیده و رضایت مصرف‌کننده ها را کسب نموده‌اند. برندهای معتبر نمایندگی هایی در سراسر کشور برای فروش تولیدات خود دارند. بهتر است برای خرید کفش اسپورت ایده‌آل خود به این نمایندگی ها مراجعه کرده و  کفش اسپورت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌.

بهترین نوع کفش اسپرت و خرید اینترنتی کفش

کفش اسپورت را می توان به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز سفارش داد. با کمی جستجو در اینترنت، می توانید مراکز عرضه کننده کفش ورزشی مورد نظر را پیدا کرده. و با مراجعه به سایت های فروش آن ها و در اختیار قرار دادن سایز و رنگ کفش اسپورت ایده‌آل، آن را سفارش دهید. کفش اسپورت سفارشی شما در اسرع وقت به آدرس‌تان ارسال و تحویل شما داده خواهد شد.

برای آشنایی با کفش های  دیگر به مقاله انواع مختلف کفش زنانه و انواع مختلف کفش مردانه مراجعه کنید .

صنعت کفش اسپرت


بازار پخش کفش اسپرت به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن با استقبال ویژه ای از سوی مصرف‌ کنندگان رو به رو شده است.
استفاده از اینترنت این امکان را برای فروشندگان کفش با کیفیت فراهم می کند که بتوانند به عرضه ی محصول به طور بسیار وسیع بپردازند. و همچنین بطور گسترده به تبلیغ محصولات با کیفیت خود اقدام نمایند.و از تمام کشور ثبت سفارش داشته باشند. و محصولات را در کمترین زمان و به لوکیشن مورد نظر مشتری عرضه نمایند.

نکات مهم هنگام خرید کفش اسپرت

کفش خوب و مناسب باید بتواند محافظ خوبی برای پای شما بوده و فشار وارده بر پا را کاهش دهد. انتخاب کفش نامناسب، راه رفتن، پیاده روی و ورزش را برای شما دشوار خواهد کرد. به همین دلیل هنگام خرید کفش اسپورت باید دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید. بهتر است ساعات پایانی روز را به خرید کفش اسپورت اختصاص دهید. در این ساعات پا در بزرگ‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و شما به راحتی می توانید سایز کفش خود را انتخاب نمایید.

انواع کفش مردانه و زنانه را با بهترین کیفیت می توانید از طریق فروشگاه سوبیا خریداری نمایید .

 

بهترین نوع کفش اسپرت و یافتن سایز پا

هنگام خرید کفش حتما از جوراب استفاده نمایید. هیچ کفشی را بدون جوراب امتحان نکنید. ممکن است سایز پای چپ و راست شما قدری متفاوت باشد. هر دولنگه کفش را پوشیده و با آن قدری راه بروید. سایز کفش را بر اساس پایی که بزرگ تر به نظر می‌رسد، انتخاب نمایید.

اولویت های انتخاب کفش اسپرت

اولویت اصلی شما در خرید کفش، جنس کفش انتخابی باشد. طرح و مدل کفش را در اولویت بعدی قرار دهید. کفش مورد نظر باید دارای منافذی برای تبادل هوا باشد، این موضوع را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر کفش را برای استفاده در ورزش خاصی می خواهید، فروشنده را در جریان گذاشته و از او بخواهید کفش متناسب با آن ورزش را در اختیار شما قرار دهد. قیمت کفش را با کیفیت آن مطابقت دهید. برخی سودجویان کفش های اسپرت تقلبی را به نام کفش اسپورت اصل در معرض فروش قرار می‌دهند. قیمت بالای هر کفشی به معنی کیفیت بالای آن نبودن و قیمت پایین کفش اسپورت نیز دلیل بر نامرغوب بودن آن نیست.

 

مطالب مفید برای شما :

انواع مختلف کفش اسپرت

تاریخچه کفش مجلسی

تاریخچه کفش های پاشنه بلند

تماس با ما :

شماره متاس : 09142244372

آدرس سایت : www.subia.ir

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سوبیا میباشد © 1400 - طراحی سایت توسط سئو کاج
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.